Sommarlistan!

Till ett tidigare inlägg kommnterade kära Mumin med en liten att-göra lista till sommaren (eller innan sommaren är slut) och här kommer min egna version av den listan. Mycket må vara taget av henne men några av idéerna är mina egna!

1) Ett skinny dip! Vet kanske inte om jag kan ta det här i NY men uppe i Boston kan det nog säkert bli av. Det är något jag nog aldrig har gjort nu när jag tänker efter, men varför inte ha premiären over here!
2) Sleep outside! Under den stekheta sommaren i det här landet behöver man nog inte oroa sig för att bli kall, så även detta är något jag känner att jag, med lätthet, ska kunna bocka av.
3) Plan a backward dinnerparty! Detta är precis vad det låter som; man ska börja med efterrätten sedan gå över på varmrätten för att avsluta med appetizern. Det är en kul twist på en traditionell middag som jag definitivt ska amplicera på mina gäster nästa gång jag är värdinnan!
4) Vatten krig! Finns det något bättre än att start och delta i ett hejdundrandes vatten krig? Speciellt så här på sommaren är det en perfekt helg aktivitet med mina vänner!
5) Tema partyn! Arrangera eller besök minst ett tema party som till exemple ett Hawaiian Tropic/Hula hula party eller varför inte en fest med pirater och båtar (hade varit fränt om festen faktiskt var på en båt då också, men det är ju såklart optionalt)
6) Drink your weight! Man måste ju såklart inte gå fullt ut och dricka redlöst mycket, men en dag (inom) en snar framtid ska jag bjuda över massa kompisar till mitt tak och bjuda dem på massa härliga, goda sommardrinkar. Vi ska surpla Mojitos, frozen Margaritas och Capriñas så det står härliga till. Jag är ju ändå bartender!
7) Konserter, konserter, konserter! Jag vet inte hur jag ska utveckla detta mer. Gå på så många utomhus konserter och festivaler ni bara kan. Det är nästan det bästa med sommaren! Ut och njut av musiken!

Vilken tycker ni bäst om?





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå där!



Vill du bli hörd och synas mer?

Delta i tävligen om att bli veckans blogg,

bli länkad och få din alldeles egna ikon

för din blogg! Låter inte de lockade?



Skynda och passa på!

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-3.html#comment



Kram

2008-07-24 @ 23:51:47
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0