More shopping!

Idag har det regnat och åskat. Det är tråkigt. Jag har varit på stan idag igen och shoppat lite mer så jag är inte så ledsen för vädret. Jag är glad för jag har hittat massa underbart fina och bra saker. Klänning som jag tänkte ha nästa fredag på min födelsedagsmiddag, tunikor, väska och amrband. Så härligt.
 
Nu vill jag inte höra hur jag spenderar pengar till höger och vänster för både ni och jag vet att jag är klok med mina pengar och shoppar inte speciellt ofta längre (speciellt inte sedan jag blev fattig student.) Nu tror jag att anledningen till min lilla shoppinggrop beror på att jag belöna mig sjäv för bra prestationer i skolan, för att jag fyller år på tisdag och för att jag har gåt ner en del i vikt. jag känner mig ansvarsfull och duktig i mitt liv nu och känner mig värd detta. Så njut med mig och kolla på allt fint jag har fått:

 såna här flats/ballerinor fast från Scoop!


  Ljusgrå kofta från Barney's CoOp. Den är ganska mkt ljusare än bilden visar.


Det andra som inhandlades får jag ta egna bilder på men min kamera är urladdad så de bilderna kommer förmodligen imorgon, men då har ni något smarrigt att se framemot.

Hoppas helgen har varit fin! Det har min verkligen varit. Jag mår bra och är lycklig!
Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Görang

Det är klart att man ska unna sig nått då och då, i synnerhet om man gjort nått bra eller så...

Kul att det går bra i skolan, men din vikt har det väl aldrig varit nått "fel" med!!?? Själv ser jag ut som en uppstoppad säl, den största hannen du kan se på en strand i Malmö, kanske inte den största, med ändå...

Ha en härlig dag!!

Kramar!!

Göran

2008-07-28 @ 10:43:24
Postat av: Jossan

Nej da, inte har det varit nagot storre fel med den men nu nar jag tranar varje dag sa har jag blivit mer fit bara och det kanns bra! Att du skulle vara en sal har jag valdigt svart att tanka mig, du ar val fittast av dem alla!?



TAck, det ska jag. Ha det du med!

Kram

2008-07-28 @ 13:40:54
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: mormor

Stort Grattis på Födelsedagen (jag vet att du fyller den 29 juli men om det är idag eller i morgon eller kanske rent utav det var i går) det blir så konstigt med all förskjutning med timmar hit och dit. Dessutom är min hjärna alldels mjuk pga att vi har haft 30-35 gr varm och strålande sol i 4 dagar nu och mer ska det tydligen bli. Det var ett väl ett bra svepsjäl "för lättja".

Men ett stort grattis i alla fall. Din födelsedags- present är det gamla vanliga "kolla" räcker säkert till något av det du har handlat. Jag vet att du kan spendera pengar klokt och med eftertanke eller?

Det är i allafall roligt att se bilder på det du köpt.

Håll dig inne om det åskar för mycket Här hemma blev 2 personer dödade i går. De hade sökt skydd inne i något "vet ej vad" men det bran ner så det var inget bra skydd. Nu har jag skrämts tillräckligt.

Ha nu en bra dag

Stor kram

2008-07-28 @ 22:04:57
Postat av: kusse malin

Rakarns!!!! =) Tänkte att jag skulle vara först med att säga före grattis!

(kan man säga så)



Tycker att du är en klok tjej och vet att du tar hand om dig på alla sätt och vis.



Nu ska vi gå och lägga oss, jag skriver mer sedan.



Kramar till dig tjejen.



(en stor kram till sälen i malmö)

Hihihi.......Hahahah

2008-07-28 @ 23:07:04
Postat av: Jossan

Hej och tack!

Tack mormor med den 29:e är imorgon (för mig i alla fall) och för dig är det om en halv timme, men tack så mycket. Ja visst spenderar jag eftertänksamt och klokt, det vet du väl? Härligt att ni har så fint väder hemma, då gäller det att passa på att njuta! Ha de nu så bra! Tack och puss



Tack Malin. Du är typ först med före grattis eftersom mormor trodde att det var idag och inte var ute efter att före gratta mig :) (förstår du vad jag menar?) hihi

aaa sälen kan allt få sig en kram av mig med, och fam Pålsson får också massor!

Kram kram

2008-07-28 @ 23:27:33
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mumin

..It's almost midnight, so here goes...



....Ja må hon leva,ja må hon leva..

...ja må hon leva uti hundrade år...

...för shopparna will ha'na...

...för vem skall annars shoppa...

...så hon skall le och shoppa...

...uti hundrade år...



...och så ett fyrfaldigt leve för vår Super Duper Shoppare, Party girl,College girl,New York Diva extraordinaire, and last but not least...drumroll please.. The most Beautiful and Coolest Swedish Chick on the planet....Ra Ra Ra Ra...



Sure hope you all added your voices to that last bit, so it can be heard aaaaall the way in NY.



Love you Always.

Mumin.

2008-07-29 @ 05:06:31
Postat av: Jossan

Ohh Mumin!!! Tack!

The most beautiful birthday song/birthdaywish I've ever gotten! Thank you so much! It's is almost midnight and I'm so excited, like a kid the night before christmas. Thank you so much for the great song, really fitting and cool. And even more thank you for the best description ever! I feel all warm inside. That's so me!

Thank you and talk to you soon!

Love

2008-07-29 @ 05:18:12
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0