Iphone!



Okej, så nu är det bara några dagar kvar tills jag fyller 21! Ska bli himla kul för många anledningar, men en stor en är att jag ska få en Iphone. Japp det stämmer! Mamma är så gullig och ska ge den till mig. Eller rättare sagt ge mig pengar till en så får jag inhandla den själv, men ändå. Med internet i telefonen kan vi lättare prata med varandra både på mail och genom den gratis telefonfunktionen Skype. Problemet nu är att jag måste hem till min dator varje gågn vi ska kommunicera, men med en Iphone blir jag tillgänglig överallt!

Var förbi Apple Store tidigare idag för att kolla runt lite på vilka typer av abonnemang man måste signa upp sig på och vad det kommer att kosta, klämma och känna på telefonen och bara prata med en expert. Trodde jag ja! Riktigt så lätt var det ju inte. Kön till Iphonen är flera hundra meter lång och stäcker sig runt huset flera gånger. Skulle inte bli förvånad om det tog över 5 timmar att komma fram och få assistans. Så populär är den! Och då är ändå Apple Store öppet dygnet runt. Kanske ska palla mig dig mitt i natten för att få hjälp, känns ju som om det ska vara mindre folk då.

Ikväll blir det middag med tjejerna och ev en hemma fest, men jag är alltid öppen för förslag. Det börjar också bli dags att boka bord till nästa helg då det vankas födelsedagsmiddag! Funderar på att ringa Sushi Samba och få ett bord på derad terass. Det hade varit sweet! Men detta återkommer jag om!

Trevlig helg på er nu!

Kommentarer
Postat av: RILLE VILL oxå HA IPHONE

Nä nu blir jag avis.......

2008-07-26 @ 17:58:42
Postat av: Görang

Håller me´föregående talare, tänk, då hade jag kunnat vara me´fast jag är på Öland!!! Jag fyller oxå år snart och om nån känner att man vill vara lika snäll som Mia, så är det bara att höra av er...

Eller inte, men det hade varit coolt!!??

Kram på dig Diva (ja, ni andra oxå!!)

El Prof.

2008-07-26 @ 21:14:19
Postat av: Jossan

Åhh gulle er, sorry men jag tror att ni måste vänta ett tag innan den kommer till sverige. Annars är det bara att säga till om jag ska inhandla den åt någon :)



Kram på er!

2008-07-27 @ 01:12:47
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0