Hänvisning...

till den andra bloggen blir det tyvärr nu. Jag känner mig både trött och hängig (kanske med tanke på att jag är sjuk) och orkar därför inte redovisa för min dag två gånger då den amerikanska bloggen redan är skriven. Med Unique tjänar jag ju lite pengar så den prioriteras när bloggsuget är lågt och jag bara orkar skriva så lite som möjligt.

Förlåt för detta man jag ska komma igen imorgon. Då ska jag även läsa andra bloggar, kommentera och svara på kommentarer! Jag lovar!

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Görang

Det är ju bra, för det är inte direkt högkonjunktur på besökarna just nu, dig inräknat Diva!

Jag bara måste ge en liten, liten känga, sån e´jag!



Farbror G

2008-07-02 @ 20:54:45
Postat av: Görang

Jag vet inte hur mycket du får per besökare eller vad det är, men jag hoppas att det är värt det!!??

Tyvärr har jag redan sagt mitt i frågan och det känns ju lite sisådär att man "tvingas" välja...

Jag missunnar inte dig de pengar du får in för unique och hoppas så många som möjligt orkar fortsätta att hänga med på alla håll och kanter!!??



Krya på dig och kramar i mängder till dig!!

Du, välj någon av Peters riktigt rökiga single malted, typ Bowmore eller Lagavoulin!! Dyra, men väldans goda och självklart mycket, extremt bra för halsont...



Farbror G

2008-07-02 @ 21:01:33
Postat av: Görang

Kan du säga till Peter att det absolut INTE är något personligt!!??



Du vet who!

2008-07-02 @ 21:03:00
Postat av: Jossan

göran 1: jag vet att jag inte har varit speciellt aktiv på sista tiden när det kommer till bloggen och kommentering av den samma, men jga trodde att ni alla förstår att jag faktiskt är/har varit ganska busy under min korta vistelse här i sthlm, men okej jag ska bättra mig. Sån e jag!

göran 2: var ifrån kom denna plötsliga ilska mot Unique bloggen? nää jag tjänar inte mkt och det är kanske inte värt det, men jag ser mer än bara pengarna. om jag sköter det här snyggt kanske jag har större chans att bli publicerad i något annat forum, vilket i sin tur kan generera andra möjligheter. Jag menar inte att tvina någon att välja utan känner att jag verkligen fösöker mitt bästa med att balansera de båda, men ibland blir det som igår och då känner jag att jag är "schysst" att berätta för Diamante läsarna var det fanns en uppdatering, eftersom de gick in på min blogg och förmodligen var ute efter just det. Jag gillar inte heller att behöva välja, men ibland blir det bara så och så blev det. Ledsen!

Göran 3: Haha jaa de riktigt rökiga sorterna är ju de klart bästa, men kände inte att jag villa häva i mig det tunga när jag egentligen bara ska gurgla bort baciller... till det räcker något lite lättare som Jack D. Men jag ska absolut se vad jag kan hitta :) Stora kramar!

2008-07-03 @ 12:18:41
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

Ilska. är allt annat än det jag känner just nu, ville bara röra runt i grytan lite och nu tog du dig lite tid och det var nog det jag önskade, dvs. lite av din tid...

Så taskig e´jag!!!



Hoppas du förstår att ingen ilska eller annat missmod finns i denna gamla och "något" otränade kropp!!



Kram på dig!

Farbror G

2008-07-03 @ 16:30:34
Postat av: Liza

har försökt ringa dig hela dagen. Men det har inte gått..?

2008-07-04 @ 00:17:14
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: jessica

hej pussgurkan

Det är så tråkigt att du har åkt. Visste ju att du inte skulle vara hemma när jag kom tillbaka men jag trodde ändå att du skulle vara det. Att du skulle hoppa fram ur garderoben och skrika suprise! jag ska vara här två veckor till. så jag blev lite ledsen när garderoben va tom. Jag hoppas du har fun time på planet nu :) puss

2008-07-06 @ 17:58:48
Postat av: Jossan

Goran: Haha japp rorde om i grytan var precis vad du gjort.. smart drag! :)

Jessica: Hej gullesnutt. Hoppas du hade det bra pa festivalen. saknar dig massor och funderade faktiskt pa att gora ett garderobs uthopp... men sorry skolan kallade.. du far komma hit snart!

haha planet var allt annat an funtime,.. langtraktigt och mycket saknad till hem!

2008-07-07 @ 15:59:15
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0