Glass i stora lass!

Det blev ingen utgång igår kväll. Vi var alla så trötta och utmattade av värmen att vi helt enkelt inte orkade. Lite alkohol på det hade nog inte varit det bästa. Men ikväll smäller det desto större. Ser fram emot att komma ut på stan och göra Nevvan igen. Kom på att jag inte varit ute sedan jag kom tillbaka. Hur hände det lixom?

Har såklart legat i parken några timmar på förmiddagen för att sedan, med motvilliga ben ska tilläggas, bege mig hemåt, barrikera mig framför datorn och sätta igång med pluggandet. Kul? nja inte så värst! men man gör vad som måste göras, just nu varken mer eller mindre. Sitter och funderar på om jag ska höra med Mumin om det är ok med henne att jag kommer upp till nästa helg. Då har jag några prov avklarade och kan bara ligga på stranden och njuta. Ska nog ta och ringa henne sen.

Nää nu måste jag tillbaka till böckerna. No more Mr Nice Guy!

Kram// Plugghästen!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte för att vara den som är den, men jag måste säga att din skoltermin är väldigt lik en solsemester ;)

2008-07-20 @ 00:23:20
Postat av: Jossan

Nää nu ska vi inte vara sånna :)

men visst har du rätt. Jag planerade mitt schema så här eftersom jag vill kunna vara fri och ute mkt på sommaren... makes sense???

puss

2008-07-20 @ 14:51:45
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0