En dag på stan!



Jag tror inte att ni förstår hur trött jag är. Mina fötter är döda, hjärnan är borta och blodsockret är på skosulenivå. Vi har gått på stan i 7 timmar och besökt fler affärer än vad som är mänskligt. Soho var platsen för brottet och mitt i allt utnjöts en god brunch i Elisabeths backyard. Underbar dag med tjejorna. Det var även vi som igår kväll var ute och käkade middag på Restaurant Feilx, även det i Soho.

Idag har det inhandlats underkläder, koftor och skor. Mest och längst tid spenderade vi på Victoria's Secret (Prince street & Broadway) där vi gick runt i 2 timmar. Vännerna köpte trosor, krämer och nattlinnen. Själv fick jag med mig spetsbehåar, spets trosor och läppglans. Jag har även fått med mig ett par svarta ballerina flats från Scoop och en kofta från Barney's CoOp. Bilder kommer imorgon!

Ikväll blir det filmtittande och vila. Kanske smyger i mig en mjukglass också, eller varför inte en turkisk peppar. Dem har jag köpt på Svenska Kyrkan. Gissa om jag är glad för det!?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej!

Jag har läst igenom din sommarlista. Nr.3 tycker jag låter som en kul grej att pröva någon gång. Skriver mer i morgon

Kram

2008-07-27 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0