Alexander Skarsgård!

Efter en mycket busy dag sitter jag äntligen i sängen och snart sova. Har varit i skolan, på gymmet, i bokaffären och sedan i skolan igen. När jag kom hem kollade jag på en ny mini serie på HBO som heter Generation Kill och handlar om den amerikanska invaderingen i Irak. Serien är skapad av samma genier som skapade the View och skådespelar i G K gör våran egen Alexander Skarsgård. Och mycket utrymme i serien har han också. Kul för honom. Kul för Sverige. Det är typ det jag orkar skriva just nu. Ska upp relativt tidigt imorgon för att sola hela dagen så jag klämmer in ett inlägg imorgon bitti innan jag går ut... det kommer att handla om snygga killar! Lika snygg som AS, eller nästan i alla fall...



Fan va snygg han är. Och va bra han var i både Vingar av glas och Hundtricket!

Stay tuned!

Puss & God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0