Update!

Om jag inte har nämnt det än så är jag ledig på fredagar. Japp, varje fredag. 3 dagars helg är underbart. Idag har jag varit hemma och slappat, men det är dock inte så skönt som det låter. Jag har nämligen gått och blivit sjuk. Feber, snuva och snor. Hela paketet hälsar på! Skulle vara skönt att bara krya på mig i helgen, ligga och dega i sängen, men jag ska åka till IKEA. Här ska köpas saker till mitt nya rum. Tråksaker som lakan, handdukar och kuddar ska inhandlas för att det måstes. Men jag ska även mysa till det med ljus, filtar och diverse accessoarer. Skulle inte tacka nej till den här flashiga lampan från Macy's eller det underbara ljusfatet från Jay Strongwater. Gimme, please!


Kommentarer
Postat av: Liza

hihi, ja jag fick lite inspiration av det gråa vädret.. och det färgglada stövlarna.
Vad hittar du på idag hjärtat?
Mamma och pappa ska till sollentuna på middag. Och jag ska va hemma och inte göra någonting kanske ätat popcorn :D

Puss

2008-01-12 @ 16:05:18
URL: http://scintilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0