Svenskar i NY!

Gick förbi Banana Repubic på väg till parken och såg att svenska modellen Mini Andén poserar för dem. Kul att se att det går bra för vissa svenskar. Hennes mamma var förövrigt min spanska lärare ett tag i gymnasiet.

En sak ska jag säga er, ett litet tips. Försöker er inte på en prommis i parken en lördag eftermiddag när det är fint väder, det kryllar av turister. Det var så packat med folk att till och med jag tröttnade. Men det är väl smällar man får ta här i stor stan.

Nu: film kväll till tusen. Jag och Brian har laddat upp med take out, Ben & Jerry och 4 filmer. Nu smäller det. Ja, ni ska få en bild på honom snart, jag lovar. Jag ska också avslöja lite smaskiga detaljer om honom men nej, det är inget snuskigt!

Imorgon är det premiär för en ny grej här i bloggen. Check it out!

God natt och tack till alla som skriver massa peppande ord!
Saknar er alla!

  

Kommentarer
Postat av: Liza

Där har vi härlighten med att bo i ett villa område. Man kan gå ut en lördag när solen skiner och inte se en människa =P. Okej igår sken inte solen men idag gör den det och jag ska ut och promenixa för igår var jag ensam och uttråkad och åt för mycket.

Pussss på dig!!

2008-01-27 @ 11:34:04
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: carin lindman

I går var vi ute med Terje, det var Mimmi/Åke, Pappa, Mange, Jane/Kjelle. Vi bjöd honom på en middag och vi var nere på bryggan och det var jättetrevligt. Ja, vi skulle jättegärna se hur Brian ser ut. Jag hoppas att du tar hand om Viktor när han kommer över eller blir det han som tar hand om dig. Ha det så bra och ta hand om dig.
kram din enda faster

2008-01-27 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0