Svenska nyheter!

Forsoker halla mig lite uppdaterad om vad som hander hemma i Sverige. Gar dock inte sa bra. Laste nagonstans om Zlatans framtradande pa nagon gala tidigare ikvall. Kul for er som far se honom strala. Tankte bara hora om vi, tillsammans, kan komma fram till en liten overrenskommelse? Jag uppdaterar vad jag gor och vad som hander har, och ni uppdaterar vad ni gor och vad som hander hemma. Later det doable?
Bra deal tycker jag. Annars far jag val leva pa Expressen och Aftonbladet. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

God morgon Jossan. Här kommer (ev) en nyhet från oss: Alex & Anna flyttade in i lägenheten i går kväll. Mariannes syster Ingrid och vår svåger Pehr ställde upp med en liten skåpbil, så det gick väldigt smidigt att flytta dom större sakerna. Sedan hade ju Alex & Anna hjälp av många kompisar, som bar och kånkade. Det mesta gjordes mellan 1800-2100, snabbt vá? Sedan åt vi en god pastasallad med bröd och ost, som Nina hade ordnat samt kaffe och chokladpraliner. Riktigt mysigt i flyttröran! Du må tro att vi är glada för Alex & Annas skull! Nu återstår "bara" att få ordning på och avveckla Alex´ lya. Kramar

2008-01-15 @ 10:30:34
Postat av: Liza

Låter toppen. Zlatan vann Jerringpriset och Årets manlige idrottare. Jerringpriset va heel rätt, och hans Helena satt där helt rör. Sött =P

Det börjar ljusna här, jag kännde det i morse, det va ljusar idag när jag tog tåget än för några dagar sen. Härligt. Händer inte sådär jätte mycket mer.. just nu.

Nu ska jag till ICA med pappa, eller snart i alla fall

Pusss love love!

2008-01-15 @ 15:13:18
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Mumin

Wow...fiinally... I can now get news from "home" via you Jossan and your blog response comments...jippieee(sp)....anyway what excactly has Alex and Anna done...oh..I sure hope they give plenty of warning..like eons of time..before they announce "the big day"...although you Swedes don't really believe in "That BIG DAY" do you...

2008-01-15 @ 18:38:24
Postat av: Jossan

Hello Mumin!
Anna & Alex have moved in to my apartment back in Stockholm. Since I was coming here, it didn't make sense for me to keep an apartment, especially if it was empty, so they now live there.
I'm glad you found your way here. The blog has now reached an international level :)

2008-01-15 @ 20:47:24
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Jessica

Stämmer. Kung Zlatan briljerar, din älskling idol ;D

2008-01-16 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0