Spring is in the air!


image5
 

Sitter vid min dator nu så åäö funkar, för första gången i den här stan! Underbart!
Vet inte vad som har hänt men här har det typ blivit vår, i alla fall för några dagar. Idag har det varit 18 grader och sol. Kände mig varmt klädd i min skinnjacka och en stor halsduk. Galet med tanke på att det bara är 8 januari. Jag och några vänner satte oss på trappan till biblioteket på 5:e avenyn och drack kaffe i flera timmar. Kändes precis som vår. Men vi sa också att när våren kommer på riktigt så ska vi ha fler "gruppmöten" fast då i Central Park (som man ska)

So long!

Kommentarer
Postat av: Liza

ååh va härligt. Här är det piss väder regn och rusk och det är kallt. I och för sig 4 grader just nu men är rått.. Va kul att du har lite vänner att hänga med. Vill ju inte att du ska vara ensam. Nu ska jag åka til ICA och handla med pappa, ska köpa kakor som jag ska smaska på sen när jag ska plugga haha.. det är förövrigt amerikanska kakor. Oreos, du kan också äta sånna haha...
Miss you.. ..
Puuuuuuuuuuusssssssss

2008-01-09 @ 16:36:15
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: pappa

Ni ser ju ut å ha Jätte tråkigt :-))
18 grader och sol!!! Låter ju som västa golfvädret,
Hmm man kanske skulle flytta...
Va kul att du fått fart på din egen dator så du kan använda dig av åäö.

Adios och Puss & Kram min älskling
Pappa

2008-01-09 @ 17:33:11
Postat av: astrid och tore från lund

Hej Josse!
Kul att läsa din blogg och förstå att du har hittat din nisch. Att det är vår i luften låter härligt för
här är det mest regn och blåst. Vi önskar dig allt
gott för din fortsatta tid i New York.

2008-01-25 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0