Skratt och skojj!

Jag vill börja med att göra en rättning från förra inlägget. Som kära kusin L påvisade så köptes inte örhängena på Accessorize utan i Riccione, Italien. Det mindes jag inte alls. Tack L!!! Det var förövrigt hon som också kom med bästa inredningstipset och har varit den främsta inläggsmakaren hittills. Hyllas är vad hon ska!

Igår, blev det som sagt partaj. Min första stand up comedy club i stan blev ingen mindre än Stand Up NY, som ägs av Jerry Sinefeld. Vissa stand uppare var dunder kul. Verkligen.

Sen traskade vi till ett karaoke ställe som heter Duet. Karaoke kan aldrig gå fel. Vi hade vårat privata rum och röjde till tusen. Lyckad kväll igår!!!

Idag ska jag till Geoff och slappa, men först har jag lite läxor att ta itu med. Det är särskillt roligt när man känner sig lite skakis.  

Kommentarer
Postat av: Liza

haha du är för söt! Nu ska jag äta lite choklad och se på Failure To Launch - med Sarah Jessica Parker och tänka på dig
PS. Jessica(inte Parker, KUSIN Jessica) om du ser det här så är det så filmen heter..som jag pratade om i bilen haha..

PUUUUSSS LOVE

2008-01-20 @ 18:23:48
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Nina L (not W)! lol

Hej tjejen!! Valkommen till USA!
:-))
have to write in english, my keyboard u know..sigh. Mum told me about your blogg and sent the link, so just took a quick look...niice...flitig lilla J, eh? SO glad to hear you were living with my Uncle Geoff...he's awesome..Alexander too..sweet boy with the beautiful eyes..love them both. As for me..still going through hard times..workin my way through it though, and hope we'll be seeing you here in Boston soon! May be heading to NY soon though, so if I do, would love to hook up. Cheers luv...stay safe..be well & wishin u the BEST of adventures in the company of good friends. P&K/ Nina

2008-01-20 @ 20:52:02
Postat av: Liza

Jo, det är söt. Hon är så cool ;) Måste väl hoppa i säng nu. Känns lite jobbigt med skola i morgon är trött och vill bara sova i några dagar känns det som... men icke sa nicke..

Hur har du det? - som du kanske märker kommer jag fråga det med jämna mellan rum :)

Saknar dig!! Pusssar!

2008-01-20 @ 22:10:55
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Rickard

Tjenis penis,
Hoppas att du har det bra. Fan va avis jag blir på dej när du går på alla schyssta klubbar...........prutt.

Vad e det för slags musik brian gör?
Annars e det bra här hemma, vi har köpt boxer paket till maja så nu kan hon titta på massa kanaler:)
du är inte uppkopplad på msn nåt va?

Ha det så bra nu så ses vi snart (kanske).
(man kan ju få fantisera lite)


Hej som i hockeypuck

2008-01-20 @ 22:17:16
Postat av: Marianne & Kjell

Språket, Rickard, språket!!

2008-01-21 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0