Reminder!

I väntan på att alla ska bli klara för våran dags tripp ska jag passa på att visa några fina glöm-oss-inte-grejer som jag fick innan jag åkte hit. Dessa har jag stor användning för när jag krisar!

image14

Nallen fick jag av några urgulliga vänner på Rival. har dock inte döpt honom än! Förslag?
Tavlan har min älskade kusin L gjort. Bild på oss på landet.
Scrap boken kommer också från Rival. Gjord och innehåller Rival Event Crew!
T-shirten är från Stenholmarna. Bilden är tagen på oss i Italien i sommras. Det är min sovtröja!

Kommentarer
Postat av: Liza

haha tack gumman! Igentligen är det inte så fint, mycket roligare och snyggare i photoshop men det har jag inte längre såå. trixar bara lite i paint.

Jakob hälsar tillbaka.
Har du det bra fortfarande? Allt känns topp?

Saknar dig med!!!

Puusss!

2008-01-12 @ 19:58:49
URL: http://scintilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0