Regnskur!

Jaha, då var första provet avklarat och som det avklarades sen. Jag tror faktiskt att det gick riktigt bra. Mitt hårda slit gjorde susen. Tack till alla som uppmuntrade mig och höll sina tummar.

I morse när jag vandrade till skolan så började det självklart att spöregna. Bara sådär. Jag som hade gjort mig fin till provet och allt. Platta håret var sista touchen och hur länge varade det? Regn är värsta fienden för plattat hår, så nu ser jag ut som en krullboll (påhittat ord), men det är smällar man får ta.

Har precis tagit en prommis i parken med solglajjorna på. Solen skiner och jag mår bra. Nu blir det glass i soffan framför Mr & Mrs Smith. Kanske ska klämma in en liten gitarr lektion när Brian kommer hem. Jag håller på att lära mig "Wild thing". När ni ser mig nästa gång så rockar jag fett!

Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

Grattis till ett lyckat prov! Snacka inte om regn - här stormar det och regnar utan att någon frågar oss om vi gillar det. Och du - det är säkert många som avundas dej ditt härliga hår - så klaga inte! Att kunna ta´ några ackord på en guitarr är guld värt när du är med kompisar, så ta till dej all kunskap du kan få. Kramar från oss.

2008-01-31 @ 01:32:55
Postat av: Marianne & Kjell

Grattis till ett lyckat prov! Snacka inte om regn - här stormar det och regnar utan att någon frågar oss om vi gillar det. Och du - det är säkert många som avundas dej ditt härliga hår - så klaga inte! Att kunna ta´ några ackord på en guitarr är guld värt när du är med kompisar, så ta till dej all kunskap du kan få. Kramar från oss.

2008-01-31 @ 01:33:43
Postat av: Marianne & Kjell

Sorry, glömde att ta bort karbonpapperet i förra meddelandet. Kjell

2008-01-31 @ 01:36:10
Postat av: mumin

..news from up North,actually nothing to report really, but I certainly do not want to belong to the group that never partakes in your new life..names will not be mentioned..but all reside on that same planet from which that "hunk" of a male comes from...huma huma...and no wise cracks from you know who, thank you very much....as for studying ,I have it on good authority that you are a total ace in that department..and what's more, most likely with your Swedish school back ground, eons ahead of the actual curriculum, at least for this year...so a good time to partake of other ,more leisurely activities....which brings me to your request for suggestions from us, your public...and I have none..ha ha...sorry..well actually one, but that one you must promise to save until we all make it down....tea at The Plaza...where we won't be staying for sure..not at $775 per night off season room prize..of course for that they do supply a most wonderful bathrobe... well worth stealing....
Mumin

2008-01-31 @ 05:06:21
Postat av: kusse malin

Krullboll, men en väldigt fin sådan. Grattis till provet, fast jag kände på mig att det skulle gå bra. Du kommer klara det här med bravur. Jag tror att alla får se upp när Josephine slutar skolan och tar världen med storm.
Kramar

2008-01-31 @ 10:26:59
Postat av: mormor

Du är alltid fin i håret så det så.
Grattis till provet. Vore roligt att veta vad provet bestod av om det går att beskriva med några få ord.
Jag håller med Marianne och Kjell att det där med gitarr är inte så dumt. Att kunna spela lite när man har gäster lättar ju alltid stämningen om det skulle behövas.
Kramar

2008-01-31 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0