Rättning!

Skrev i förra inlägget att jag låg uppkuddad i sängen och det gjorde jag också, i typ 30 minuter. Det var så tråkigt att plugga så jag och H bestämmde oss för att käka en lätt lunch/middag. Vi gick till ett jätte mysigt ställe på 9:e avenyn, där det för övrigt nästan bara finns trevliga matställen. Båda fick i sig rediga portioner nudlar.

image35


Som den gottegris han är så ville han ju självklart ha DD (dunkin' donuts) till efterrätt. Kladdigt värre!


image36

G och M ringde och ville ta en öl med oss så vi stannade på ett annat ställe på 9:e, som heter Zanzibar. Det måste ha varit det mysigaste stället hittills. Schysst inredning, trevlig personal, bra musik och billig öl. Det blir inte mycket bättre än så. Det är något som jag har märkt här, att de oplanerade dagarna/kvällarna ofta blir de bästa!

image37


Kommentarer
Postat av: kusse malin

Hej vännen
Det verkar som om du har det rätt bra "over there"
Jag måste hålla med bror, man blir lite avis!!!
Massor med kramar!

2008-01-23 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0