Pluggdag!

Först vill jag säga tack till alla som läser bloggen och lägger in fina kommentarer. Det är kul att se att fler och fler hittat hit.

Idag, söndag, ska jag plugga. Vare sig man vill eller inte så är skolan faktiskt orsaken till att jag kom hit, så här ska undanröjas lite läsning. Contemporary Business är vad som står på schemat denna förmiddag. Inte jätte spännande kanske, men ack så nödvändigt.

Just i skrivande stund sitter jag och drömmer mig bort. Skulle hellre spatsera gatorna i Soho och stanna förbi Soho Antique & Flea market. Gisses vad man kan fynda grejor där. Kan dock trösta mig med att markanden nog är stängd idag. Vi har nämligen fått snö!!! Lite små smulor som faller lätt och till natten ska vi få ännu mer. Precis vad jag vill ha nu (eller inte).

image22


Det här är nog vad jag hade köpt om jag nu faktiskt hade tagit mig till marknaden.

Back to the books!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, lite praktik där vore inte helt dumt. Kan vara kul att pröva på lite allt möjligt.
Ne, har lite ångest blandat panik över det men mamma lugnar mig och säger att dom har ju så många som extra jobbar så min tid kommer nog. Men ska ringa i veckan och prata jobb till sommaren i alla fall, då kanske jag ta en tripp till i höst också :D
Okej, krya på dig hjärtat. Känner mig lite halv krasslig jag med men jag dricker echinagard ;)
Så bra att vi kan höras såhär! :D

Pusssa!

2008-01-13 @ 17:13:54
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: victor

shit har varit dålig på att skriva kommentarer!! men jag läser bloggen bara satt du vet;) nu ere inte långt kvar tills jag kommer till den stora staden.. ska bli sjukt kul! men nu ska jag själv plugga lite och sova!

men hare bra vi hörs,, miss u . puss

2008-01-13 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0