LBD!

Jag har shoppat lite under veckan. Två LBD (little black dress) har följt med mig hem. En från H&M och en från James Perse for Bloomingdales.

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Jag vaknade vid 2! Vaaaa???? hur hände det kanske ni frågar er. Ni skall inte undra länge till. Vi tog en sväng till Retreat igår kväll. En kompis till oss är promoter så han tippsade oss om det stället. Grym musik och bra dans, så vi skakade rumpa hela kvällen.

Ikväll väntar en inflyttningsfest i Lower East Side. Det blir en lung kväll hos I och H med förhoppnigsvis lite networking.

OBS! Kolla bloggen under helgen då det kommer en ny följetong! Håll ögonen öppna!

image44

image45


Kommentarer
Postat av: Liza

hihi tänkte köpa den svarta från HM förut, fast i gult.. sen kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle ha den i svart eller gult så jag gav upp haha... Men den är fin. Nu ska jag ut och ta en rask promend i solen. Woho solglajjer haha :P
PUUUUUUUUSSSSSSSSSSS

2008-01-26 @ 10:44:27
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Liza

Btw, kolla in Sarah Jessica Parkers collection Bitten på Steve & Barry. Såg en skit fin t-shirt. Billigt är det också.
Pusss

2008-01-26 @ 10:46:42
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej Josse
I dag har jag suttit på trappen, lyssnat på fåglarna och druckit kaffe (okej...inlindad i en filt men ialla fall)
Kram moster

2008-01-26 @ 13:25:32
Postat av: mumin

...up here in the North,we still trudge around well covered up,from ear to arse...and the only birds singing(if you can call it that) are the seagulls......soooooo Jossan...you have hit upon the true American lifestyle...shopping and partying...rock on..

Mumin

2008-01-26 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0