Home sweet home!

Först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer. Det är kul att ni är lika flitiga som jag.


Lägenheten ligger på east side, nästan vid syd-östra hörnet av Central Park. Området kallas Midtown-east och är oklanderligt. 15 min till skolan och 5 min till parken.


Insidan är amerikansk. Längs hela västra väggen har vi tegelvägg vilket gör lägenheten mysig och inte så kal.

Brian är part-time musiker så vi har fina gitarrer framme på ställ. Det gör mig ingenting eftersom de är vackra instrument och stället blir mer urban. Bild på Brian kommer när han känner sig redo att bli känd i Svea rike.

Vi har också kommit fram till att vi lyssnar på mycket samma musik och jag bara älskar våran skivvägg. Kolla bilden på det!


Mitt rum är ganska litet och plain. Då gäller det att gnugga geniknölarna och lyfta fram accessoarerna som gör ett rum mysigt och beboeligt. Det här är något jag fortfarande jobbar på då jag fortfarande tar scanning-trippar på stan. Vill gärna titta i alla affärer. Jag tar gärna emot inredningstips dock! Bästa tipset får en personlig hälsning och hyllas!





Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

Hej Jossan. Grattis till flytten. Hoppas Du kommer att trivas. Vilken enorm skiv-vägg! Den ser dock lite ostadig ut, så se upp om den skulle vilja röra på sej!!. Kramar från oss.

2008-01-18 @ 17:43:24
Postat av: Jossan

Haha, jag ska vara forsiktig!, Tack!

2008-01-18 @ 18:23:25
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: kusse malin

Snääällllla!!!!
kan inte du ta ut en skiva i mitten av dom som är staplade, sen tar du ett nytt kort.
hoppas att du ska trivas.
Inredning är inte min starka sida, så du får fullt förtroende.
Alla hälsar
:)

2008-01-18 @ 20:08:51
Postat av: mumin

...ha ha..leave it to Malin to suggest a mega crash party...and to sweet M&K to think of your safety...which leaves me to say...mark all YOUR music clearly,or it will swallowed up for ever...trust me...been there...and my inrednings tip is as follows...GO SLOW..or you soon will find yourself in the same situation...a room swallowed up by junk..
Big hug to you...and your new camera shy landlord
Mumin

2008-01-18 @ 22:52:54
Postat av: Liza

Nu är vi hemma. Eller i alla fall jag, mamma och jakob. Pappa stannar där tills allt är klart. Inte lika kul. Gick väl bra kändes konsitgt att åka därifrån. Och vi fock träffa vårans kusin Olas fru Olga. Jätte trevligt, verkligen.

Men va roligt för dig i nya lyan och allt. Ååh där står mina tavlor :D va kul att det blev som jag hade tänkt hihi..
Inrednings tips, eftersom att rummet är litet och det är fokus på sängen. Så sattsa på sängen. Mysiga överkast, massa kuddar i fina färger.. och du vet.. sånt :D
Saknar dig massor. Loove!

2008-01-19 @ 18:21:40
URL: http://scintilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0