Heath och health!

Självklart ska jag nämna det faktum att 28-årige skådespelaren Heath Ledger, tragiskt nog dog igår kväll. Jag hyllar honom för det han har gjort, han var en dunder bra skådis, samtidigt som jag sänder en tanke till familjen och dottern Lily Rose! R.I.P du vackra man!

image38


Skola idag, cool lungt som vanligt. Har grammatik test imorgon så jag sitter och planerar hur jag ska kunna muta Brian till att hjälpa mig. Lite klurigt är det ju allt.
Som den musiker han är så ska han även ge mig lite gitarr lektioner. Kanske får till den första ikväll. Håll tummarna!

Nu ska jag ut och motionera i parken. Man måste ju tänka på Beach 2008. Det här är min bästa vän för det!







 

Kommentarer
Postat av: Mumin

...don't think you need to worry...from what I have seen ,you seem to be doing AOK in the language department...although grammar is always a bit tricky in any language...and the idiotic thing is...how many of us are actually going to need perfect grammar...unless you become a writer or something....and then there are all those programs on line to help you, if one gets stuck...and lets not forget those pendantiska( they must be native Swedes) high paid proof readers...so just stick to the guitar lessons instead...much more fun in the long run....ha ha...and this advise from one, who neither speaks grammtically correct...nor plays the guitar....hm..oops....is that M&K waiting in the wings with a slap on the wrists for my "careless attitude advise"...sorry..and yes, I totally agree with them regarding "somebody" needing to clean up HIS language...tut..tut..my jaw is still on the floor...
Big Hug,
Mumin

2008-01-23 @ 23:56:20
Postat av: Rille

Ja vad ska man säga, SUCK............

OLD folks!

puss på dej jossan,

2008-01-24 @ 00:40:31
Postat av: Jossan

haha tack till er båda!
:P

2008-01-24 @ 01:02:39
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: carin lindmanc

Jag kan inte heller tänka mig att du har några problem till beach 2008 eller hur?
Hoppas det går bra på tentan. Om du lär dig spela gitarr kan du få spela när du kommer hem och vi sitter och grillar eller?
kram din enda faster

2008-01-24 @ 14:11:19
Postat av: victor R

det låter som du trivs där bort i den "lilla" staden!!!! jag kommer snart dit och kan knappt vänta,,, såg baren du gick till och tog en öl,, verkar grymt! men vi syns snart så fortsätt må bra så hörs vi

kramar Victor ....peace

2008-01-24 @ 22:46:04
Postat av: Pappa

Jossan du får se till att hålla ett öga på Viktor så han sköter sig, för du vet ju hur han kan vara
:-))) (läs, skämtade bara)Ha ha

2008-01-24 @ 22:51:29
Postat av: Victor R

Jag stavas med C i victor så det kan inte vara mig jossan ska hålla koll på(party) :) :) men det e lugnt håller koll på din far ,, han sköter sig här hemma!!!

2008-01-24 @ 22:55:59
Postat av: Jessica

Gitarr lektioner, fan vad läckert :D

2008-01-25 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0