Heart!

Inte förräns jag flyttade hit så har jag på riktigt förstått vikten av att omge sig med personer man tycker om och som ger positiv energi i stället for att suga musten ur en. Många av mina enegrigivare är fortfarande kvar i Sverige (såklart) men är inte längre bort än ett mail eller sms. När man bor på egen hand får man ta hand om sig själv, och dåliga nyheter eller bara daliga dagar kan kännas så mycket jobbigare än de kanske borde. Då är det skönt att krypa till "värmen" och få lite hopp tillbaka. Jag har också förstått innebörden av det gamla uttrycket, you can run but you can't hide. Och det gäller både bra och dåliga saker!

Jag vill bara ge ett stort tack till alla som värmer mig nar jag känner mig ensam och behöver uppmuntras. 
Hjärta er!

image9

Kommentarer
Postat av: Liza

hjärta dig

2008-01-12 @ 01:39:36
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: mormor

Josse du skall vet att även du kan värma och uppmuntra. Att få vara med och läsa din blogg en regnig lördagkväll är som bomull kring hjärtat.
Det här är en höjdare för din gamla mormor
Kram

2008-01-12 @ 21:29:18
Postat av: Liza

Mormor du är inte gammal!!!

2008-01-13 @ 11:17:19
URL: http://scintilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0