Grisar och hus!

I torsdags var vi ute och röjde stan. Spotted Pig blev slutdestinationen. Kändishak nummer 1. Ägs av bland annat Jay C. Där inne var det kameraförbud men jag lyckades sno dessa

image30

Ledig fredag igår. Produktivt och slappt. En snabbis förbi skolan för att jobba av lite grejer inför veckan, alltid lika skönt att ha det gjort. Sen en tur till The Village. Skulle kolla på en tavla till mitt rum men den var redan sold. Typiskt.
Jag hittde dock lite andra grejer till mig (inte till rummet) Alltid lika kul att åka iväg med en tanke och komma hem och har gjort totalt tvärtom.

Jag sprang på något som gjorde mig lyckligast i världen. En ren slump men ack så underbart. För er som inte vet det, är jag ett stort fan av TV-serien Vänner och det här är huset från den showen!
I'm in heaven.

image31

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh. Lycka gånger 2 skulle man kunna säga :D.

Puss

2008-01-19 @ 18:22:20
URL: http://scintilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0