Good news people!

Japp ni laste ratt, jag har goda nyheter. Jag har hittat en lagenhet, eller rattare sagt ett rum i en lagenhet, hos en kille som heter Brian. Verkar vara en as skon kille. Jobbar pa skivbolag med det jag pluggar till och sa ar han deltids musiker. Super mysig lagenhet som jag flyttar in i den 15:e januari. Bilder kommer sa klart da! Priset ar mer an jag skulle batalat i ex Stockholm men jag ska vara nojd, det ar ju trots allt Manhattan! Nara skolan, typ 10 min prommis bara. 55: gatan och 3 avenyn!

Idag, lordag ska jag bara slappa "hemma". Verkligen valbehovligt. Jag har inte gjort mycket an men hela situationen ar uttrottande kan jag lova. Imorgon ska jag kopa massa skolmaterial och bocker. Det behover man ocksa har jag hort.

Det finns en jatte bra pappershandel pa madison aveny. Om det inte vore for det faktum att den faktiskt ligger mellan en Cavalli butik och Henri Bendel (valdigt stort i mode land) sa skulle det kunna vara Stockholm. New York ar hemtrevligt, sakert och vanligt, men nar man tror att stan kanske faktiskt ar som vilkan annan som helst sa overraskar den! Lovely! 

Jag ska se till att fa igang min dator ocksa sa jag kan leka lite mer med bilder och dyl, men tills dess sa far ni noja er med text!

I sann sex and the city anda sa onskar jag att jag kunde saga att jag har en shopping tur som vantar eller en fancy bruch att ga till men idag ar schemat lite mer low key. Jag lovar dock att bli mer flashig till varen. Det ar for kallt nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Liza

ååh åh! Jag och Jakob kommer snart. Vi sitter här och läser och är lite avis. Ska kanske ut och parta nu vi får se, det är som du säger kallt och snöigt..
Saknar dig mitt hjärta..Jakob hälsar!
Miljoner miljarder pussar och långa kramar!!

2008-01-05 @ 21:46:02
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Liza

Vi kommer i maj, jag och jakob har bestämmt det :D hihi puuss igen!

2008-01-05 @ 21:50:33
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!
Roligt att vi kan ta del av ditt "nya" liv och dina upplevelser i New York. Jag förstår att du är tagen för staden är verkligen STOR. Härligt att det ordnat sig med boende och att du kunde få bo hos Geoff så länge! Har skolan börjat? Är det mestadels amerikanare som går där eller är det blandade nationaliteter?
I morgon återgår vi till arbetslivet efter många dagars ledighet vilket känns svårt. Det är sååå skönt att vara ledig och göra vad som faller en in.
Vi hörs snart igen!
Kram Nina & grabbarna

2008-01-06 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0