Business!

Jag är ledsen att mitt bloggande inte har varit på topp de senaste dagarna. Till mitt försvar vill jag dock säga att jag har ett stort business prov på onsdag som jag har försökt plugga till. Massa knepiga termer och svåra uttryck som supply, demand, profit, macroeconomics och code of conduct. Vem har sagt att det ska vara enkelt?

Jag måste också säga att ni är dåliga på att komma med förslag och tankar. Det här är lite give and take. Ni får alltså gärna komma med förslag till vad bloggen ska handla om. Vad vill ni läsa om? vart vill ni att jag ska gå? Tack K & M som kom med ett bra tips, ni andra får ta nya tag. Det ska jag också göra efter onsdag.

Nu tillbaka till boken.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Liza

haha neej färga va väl att gå lite över gränsen men det blir som det alltid blir jag längtar tills jag får långt sen när jag väl har det så tycker jag att det är tråkigt. Och nu är det slitet och trist såå.. off it goes eller nått haha. Bokade tid idag så nästa onsdag. Jasså hur känns det att inte klippa sig hos maria då? =P haha

PUSSSS

2008-01-29 @ 16:21:53
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej tjejen

Det är inte bara du som varit dålig på att blogga senaste tiden. Jag har inte helt sommnat in än.
Jag måste säga att du är otrolig på att skriva och jag håller med dig att om vi (som jag tror alla vill) skall få något från dig i fortsättningen så tycker jag att vi också måste bjuda till.
Att du har roligt och trivs bra förstår man när man läser dina blogg men hur hinner du plugga, fast nu var jag väl lite dum förståss min Josse som kan göra tusen saker samtidigt.
Eftersom jag legat på Danderyd igen så finns det inte så mycket att skriva om.
Men det kommer mer vad det lider.
Jag fick ett MMS från Peter efter att han hade åkt Marcialonga stolt över mig själv att jag kan öppna och få fram bilden.
Många kramar
Mormor

2008-01-29 @ 18:33:36
Postat av: carin lindmanc

Väntar fortfarande på bild på Billy. Jag tycker att du skriver bra, och jag beundrar dig som tog dig över till USA och jag hoppas att du stannar och gör klart din studie och kommer hem och glänser eller så blir det att du stannar där who nowse.
kram från din enda faster

2008-01-29 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0