Besviken!

Nu har jag landat pa riktigt och det mesta ar fixat. Jag ar dock lite besviken. Det stammer, besviken. Jag hade forvantat mig en avskedsorkester som serenerade mig. Vars blev den av??? Jag hade inte heller tackat nej till en 100 manna kor som sjong Sinatras gamla slanga New York New York. Till alla er som inte serenerade mig nar jag for: jag forvantar mig ett party pa arlanda nar jag kommer hem till sommaren!

Allt har gatt ganska smartfritt under den forsta veckan. Det enda riktigta set backen var flygplatsen i Polen. Om ni kan, undvik att flyga genom det landet. Jag har mest turistat med familjen med undantag fran tillfalliga besok pa skolan men allt har gatt bra och nu sitter jag i ett klassrum pa 5:e avenyn. Jepp skolan ligger mitt i smeten.

Den har jakla stan ar storre an allt och det finns inget som inte gors the american way. Ju storre desto battre! Pa kartan ser allt ut att ligga relativt centralt men avstanden ar gigantiska. Hur tankte dom?
Nu ar prio ett att hitta nagonstans att bo och sa lange far jag bo hos en slakting. Han heter Geoff (las Jeff) och ar varldens gulligaste man.

Idag ska paronen aka hem och jag blir allena i stan. Jag ar vettskramd pa riktigt! Hur ska lilla jag klara mig?

P.s bilder kommer
P.s 2 amerikaner ar feta

Kommentarer
Postat av: Liza

haha jag hade kunnat komma till arlanda med min Saxofon, tror dock inte att du hade velat de.. =P

Lilla du kommer klara allt hur bra som helst. Det här är ju hur spännande som helst.
Du är grym!

Puss Pusss!

2008-01-03 @ 17:58:35
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Kusin Rille

Hej lilla du, familjen här på farkostvägen 4 är övertygade om att du klarar det där galant.
Trots att du e så långt borta så är släkt och vänner bara ett samtal ifrån dig.
Du gör det som jag aldrig vågade göra.

Heja Heja, :)
Julia & katta hälsar

2008-01-03 @ 20:05:21
Postat av: Alicia

Hej tjejen i stora staden, dukommer att ficksa det här så himla bra, klart det blir tufft men det är bara att bita i hop, du är bäst!! stor kram från sthlm

2008-01-04 @ 15:24:59
Postat av: Filippa

Hallå Bruden!
Gott Nytt ÅR

Kommer så väl i håg dom där första dagarna, vågade knappt gå utanför dörren och ville gärna slippa prata med folk ha ha ha. Men det var jag. Vet att det är mer go i dig än så. Det här ordnar du fint =)

Saknar dig massor redan
Puss & Kram
Filippa

2008-01-04 @ 16:32:19
Postat av: Pappa

Hej min älskling! Det är väl inte så konstigt om du känner viss oro över att vara helt själv i Stora NY, men är helt Övertygad om att DU fixar det galant. Det är ju super att du får campera hos Jeff tills du finner något bra boende, det är också bra att han finns om ngn av PC'erna skulle strejka.

Se till att få igång Webcameran...!
Saknar och tänker på dig hela tiden.
Miljoner Pussar & Kramar
Pappa

2008-01-05 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0