Uppiggande...

medel skulle jag behöva nu. Och då pratar jag om något så simpelt som koffein. Problemet är bara att vi inte har någon kaffebryggare, så det får bli sisådär 1000 koppar te för mig istället. Jag kan inte säga att pluggandet just idag är det roligaste jag har gjort, men ack så nödvändigt. För att underhålla mig själv i pauserna så tittade jag runt lite på internet, och gissa vad jag sprang på.... Björn Gustavsson från ett Parlamentet- avsnitt. Jag skrattar så jag gråter. Titta och njut.

Ses imorgon... eller hörs i alla fall...



    

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är lätt hjälpt. Jag ska be pappa ta med nescafe i pulverform till dig. Det brukar jag ha med och förstärka det svaga amerika kaffet som man får över allt.Nr 2 är den som skulle passa dig, men det är ju du som ska bära den så prova ordentligt,för du har bra smak.Du har verkligen fått fart på alla att tycka och det är jätte roligt att läsa.

2008-02-27 @ 08:43:45
Postat av: Göran

Håller me´morsan! Farmor alltså!
Nescafe och liknande kaffesorter lär finnas där över, allt annat vore en katastrof (enligt mig!).
Tjing

2008-02-27 @ 10:35:04
Postat av: Liza

hahaha han är ju så sjuuukt roolig!!
Sitter i skolannu,skafortsätta med grupparbetet..pusss

2008-02-27 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0