Trötta fötter!

Jaha, så nu har vännerna anlänt. Och oj vad vi turistade igår. Prommenerade hela jäkla dagen. 2 timmar i parken blev det på förmiddagen, som tog oss förbi Strawberry Fields, vilket är en minneslund till John Lennon. Fint!

Sen gick vi upp på Upper West Side och stötte på American Museum of Natural History. Vi tänkte att vi skulle ta oss en liten titt. Det vara bara det att den lilla titten snabbt blev den stora titten. Museumet var ju större än Lidingö. Det tog aldrig slut, så när vi väl hittade utgången och fick frisk luft så var klockan redan eftermiddag. Tidigkväll om jag får bestämma. Men museumet var väldigt väldigt bra. Väl värt ett besök.

Sen strosade vi ner längs 5th Avenue, ända ner till Times Square. När jag kom hem och skulle göra mig iordning för middagen så somnade jag som en klubbad säl. Den här stan är bra på att fylla en med intryck. Även oss som bor här.

P.S Jag fick mer smak av Upper West Side. Vilket underbart område. Eftersom jag bor på den östra sidan så har jag inte spenderat jätte mycket tid på den västra, men det ska det bli ändring på nu.


image81

Tobias, Alicia, Daniel

image82

image83

Vi minns dig, John Lennon!

image84

Vi hade i alla fall tur med vädret! Och då har man råd att pausa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0