Toppstopp!

image93

image94

image95


Gårdagskvällen spenderades på torsdagsstället #1 Retreat. Och vilken kväll det blev sen. En av de bästa kvällarna här i New York. Nä, jag kanske till och med säger den bästa. Så kul hade jag. Sen tog vi oss vidare på efterfest till Harlem. Det blev en sen kväll (eller ska jag säga tidig).

Idag hade jag planerat att få saker gjorda. Är man ledig på fredagar ska man ju använda dem till att vara produktiv. Icke sa nicke, idag är jag seg, trött och lat (läs bakis). Ska väl i alla fall ta mig ut på en joggingtur och stanna förbi affären. Man måste ju fortfarande äta, trött eller inte. 

Later Aligator!

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)

2008-02-29 @ 21:03:18
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0