Tom...

Nu har jag precis avklarat mitt djavulsprov. Fast det var inte sa djavligt som jag trodde. Det kandes riktigt bra, men nu aterstar det ju att se hur bra det gick... Men jag gjorde mitt basta och det ar allt jag kan gora!

Efter att ha laddat upp for ett prov och sen avklarat det pa kort tid sa blir jag alltid lite tom och trott i huvudet. Nastan lite matt. Sa nu ska jag bara ta det lungt for att inte overanstranga mig, (som om det ar mojligt) med en kopp kaffe (den jag inte fick igar), en fashion magazine (bilder for inspiration) och bara slappa allt. 

Jag borjar tro att det inte bara ar tiden-direkt-efter-provet-kanslor jag har utan att jag faktiskt kanner mig ganska tom i allmanhet..... Det ar inte en jattebra bra kansla  och jag vill bli av med den....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-02-27 @ 16:38:43
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: kusse malin

Vännen!!! Skickar en massa positiv energi till dig.......swooosh...känner du lite.förstår om det är jobbigt, men försök att slappna av och tänka positivt. finns det ngt vi kan göra för att muntra upp dig. massor med kramar

2008-02-27 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0