Tidig kväll...

är något jag överväger just nu. Klockan är snart 11 och jag är helt slut. Man blir trött av att ligga i soffan och inte göra någonting. Jag har plöjt igenom massa filmer från våran kabeltv. Har typ 700 kvar att välja på dock. Kabeltv är inte så dumt ibland, speciellt inte dagar som denna. Har bland annat sätt Djävulen bär Prada, Employee of the month och Snakes on a plane.

Nu tänkte jag avsluta kvällen med antingen Notting Hill eller Dirty Dancing, eller kanske båda om jag orkar hålla mig vaken. Imorgon börjar helgen, en helg som jag ska försöka se till ska bli produktiv och händelserik. Man får ju inte roligare än vad man gör det, eller hur!?

God natt!

Kommentarer
Postat av: mumin

...lucky you..up here in the North it's been snowing steadily since 7 this morning...and by now I have about 15 inches(39 cm) in my back yard which is enough to make both my little Westies(dogs) disappear when they have to go out to do their business...you should see the dirty looks they give me...actually much the same looks I give the town snow plow people coming by, just as I have shoveled the sidewalk in front of the house....and there is no end in sight to this storm...so after the girls went home after lunch,after having a sleep over ...I too settled down to watch movies...only I had to keep runnning out shoveling in between them..ugh..
Good Night and Sweet Dreams...

2008-02-23 @ 05:17:01
Postat av: Liza

Jag gillar bilden av någon anledning.. sättet Jessica tog den på eller något... hihi så nope jag kunde inte valt en bättre bild =P

Puss

2008-02-23 @ 09:36:40
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Liza

ps. Är inte Employee of the month lööjligt rolig. Känner som en nörd när jag ser den men jag garvar haha..

Puss igen

2008-02-23 @ 09:39:02
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Josefin. Det är kul att du har trevligt i NY. Jag fick just ett samtal från Nina och hon kom precis i mål i tjejvasan på tiden 2,54 minuter det var strålande sol och någon + grad så ikväll ska dom fira med skumpa. Det är kul att följa dig på dina äventyr och få höra av våran familj genom dig. Du vet väl att Christopher drar till Thailand den 11/3 i 3 månader och därefter till Australien och blir borta 1 år minst, hoppas han också bloggar. Vem vet han kanske blir kvar där!
Du verkar trivas i NY när jag var där så tyckte jag det var jobbigt med att Nina och Mamma skulle gå i alla affärer men det var i slutet av Juli då luftfuktigheten var ca:90% så i efterhand var det bra att dom ville gå i alla affärer för där finns ju
AC så jag kunde svalka mig.

2008-02-23 @ 13:57:29
Postat av: mumin..igen

...first,GRATTIS NINA...you really are one in a million..and I am sure both your chiildren and that man in your life agree with me there...secondly, NY in the summer ..sucks...so flee for your life Jossan when the time arrives..mean while it is indeed the Party and Shopping capital of the world..specially if you live right in the thick of it,as you do....and thirdly..how am I ever going to get away from my computer when Stoffe starts his blog too...but who's complaining...certainly not petite moi...
and now I hear the sirens song of the snow shovel..
and it's nothing like Steely Dan or Brians Song..for sure...

..a cold wet snow kiss from Abby&Tucker...ugh..

2008-02-23 @ 16:06:18
Postat av: Liza

haha japp, jag ska göra mitt bästa för att ni ska få indiska.. Dom håller på att fila på en webbshop om jag gissar rätt nu iaf.
Japp då kan vi sy kjolar och allt möjligt. ¨Vi sydde en mini till Engla också, hon är underbarast..

Ska försöka skicka över lite väder, inte för mycket dock trivs rätt bra med solen och varma graderna..hihi

Puuusss

2008-02-23 @ 17:33:34
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Mumin: I heard on the news that you have a lot of snow so maybe I shouldn't be complaining :)But it sounds kind of nice though, except for the shoveling part!
Liza: Haha om du gillar bilden så är det ok! :D och jaa! det är sjuk!
Okänd: Grattis till Nina! Japp jag vet att Totte drar, så himla kul för honom, och jag hoppas att vi får följa hans resa också!
Jag kommer tyvärr att vara i stan i sommar så jag kommer att få leva med värmen och fuktigheten. Jag tror att jag ska köpa en fläkt redan nu!

2008-02-23 @ 17:37:06
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: kusse malin

Hallå på dej! Börjar med att säga gratis till Nina, hoppas att du tyckte det gick bra!!
Tänkte att det var dax att jag hörde av mig. Jag hoppas att du valde Dirty Dancing.......fast Pretty woman är inte så dum den heller.....listan kan göras lång. Jag förstår att min käre kusse trivs i storstan, tusan va bra. En sak......skit i att skriva vad saker kostar...jag vet att du har full koll!!! Själv så måste jag få beskriva mina 2 senaste dagar, jag har fått bihåleinflammation. det är inte roligt!!
Tänker på dig massor!
Skulle vilja höra din röst!
Massor med kramar

2008-02-23 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0