Studio 54!

Jag gick aldrig ut igår kväll, jag hängde med Brian och hans vänner. Störtskön grupp verkligen!
Vi åkte ner till Brians studio i Hell's Kitchen och jammade i flera timmar. Nu är jag ännu mer motiverad att bli bra på att spela gitarr så att jag också kan vara med. Inte bara flumma runt.

Det visade sig att Madonna en gång har haft en studiorum i det huset där vi var så jag fick se hennes autograf. Kommer absolut lägga upp den bilden när jag har fått den av Brian. Det är ju lite stort tycker jag.

Idag ska jag tvätta, boka lite tider, gå på Bio och kolla på Super Bowl. Plugga, vad är det?

Veckans lista kommer senare.

Vad har ni för er i helgen?


Kommentarer
Postat av: mumin

...SUPERBOWL..SUPERBOWL...SUPERBOWL..GO PATRIOTS..
...that's what's on the agenda for today up here in Patriot country...PARTY time..big time..Go Pats..
...this is on par with VM in football over in Sweden...only bigger...
Mumin

2008-02-03 @ 17:31:26
Postat av: Nin

Ja, du verkar ha haft tur med både boende och gott om vänner. Du kommer väl hem med dialekt till sommaren eller träffar du lite svenska också? Sitter du still någon gång under dygnets vakna timmar? Du verkar hela tiden ha något på gång så ingen kan ju säga att du slösar bort din tid i NY, eller hur? I går var jag och
Maja på Berwaldhallen för första gången tillsammans med mamma och pappa. Det var schlagerfestival med gamla låtar (en del mycket gamla och några från 2000-talet) på gammalt vis...alltså med riktig orkester...häftigt! Sedan åkte vi hem i snökaos till oss för att äta middag. Alexander & Anna kom också hit efter att ha målat i lägenheten hela dagen. Du behöver inte oroa dig...det blir vitt! Nu laddar jag för en ny arbetsvecka i slask med galonkläder och smuts överallt!!! =) Varför kan inte snön ligga kvar????
Kramar

2008-02-03 @ 17:33:33
Postat av: Marianne & Kjell

Hej, Nina har redan berättat hur trevligt vi hade i går med Berwaldhallen och påföljande middag. Marianne och jag flyger på torsdag till Luleå f.v.b. Boden och vidare till Jokkmokk och den spektakulära samemarknaden. Tillbaka på söndagen.
Kramar från oss.

2008-02-03 @ 18:29:24
Postat av: kusse malin

Hej vännen! Jag måste hålla med Nina, är du aldrig stilla...:) men och andra sidan så är det lite du!! Du får inte glömma bort oss "over here". Brian får ett stor "OK". äntligen fastnade han på bild, men det var lite roligt med den mystiske killen.
I går var vi på middag hos farmor & Lasse, det var väldigt trevligt. Men att gå hem i snöyran var inte lika roligt. På söndagen så var vi självklart ute och åkte pulka, Thea njöt massor!! Hon har längtat efter snö. Men så tittar man ut och inser att det är inte snö längre utan......det förbannade slasket!!!
Kramar till dig

2008-02-03 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0