Sovmorgon tack!

Idag hade jag verkligen inte tackat nej till en liten sovmorgon. Det tog emot att kliva upp... Det blev dock genast battre da jag sag att solen lyser for fullt. Det ar kallt men fint. Inte som igar. Igar var det varmt och fint. Vi hade 17 grader och valdigt hog luftfuktighet. Vi skippade fikat och tog en lang prommis istallet. utan jackor! Det var verkligen var igar. Harligt!

Idag gar allt tillbaka till vardagen igen, efter helgens bravader. Men bra har det varit. Nu ska jag snart ha klass och sen blir det plugga hela jakla eftermiddagen.

Hur ser er dag ut? 

Kommentarer
Postat av: Liza

Älskade kära New york vän jag har ett shopping ärende till dig (fast till mig) som är ganska kul och förhoppningsvis inte sååå dyrt..hör av mig
Love

2008-02-19 @ 16:10:22
Postat av: Marianne & Kjell

Hej Jossan! En fråga kräver ett svar, så här ser vår dag ut: Marianne har varit ute och handlat. Vi koncentrerar matinköpen till månd. eller tisd. Jag har haft tvättstugan (en del dukar och servietter efter två lite större middagar i helgen). Marianne har tagit en promenad i det behagliga vädret (mer än 5 grader varmt och sol). Jag redigerar gamla familjefilmer på datorn och bränner dom till DVD. Du berättade om det sköna vädret i NY. Det är egentligen inte så konstigt eftersom NY ligger på ung. samma breddgrad som Madrid och Rom medan Stockholm kan jämföras med Grönlands sydspets eller mitt i Hudson Bay. Kramar från oss.

2008-02-19 @ 17:12:58
Postat av: Farmor

Hej hej, nu är Rickard här å visar mig hur jag ska skriva till dig.

Så det här e ett test :)

2008-02-19 @ 19:00:39
Postat av: mormor

Nu du Josse nu har du både mormor och farmor på bologgen. Du ser om du så åker till totahejti så har vi koll på dig.
Har din vänner från Rival åkt hem nu?
kram

2008-02-19 @ 19:28:13
Postat av: göran

Hej igen!
Va roligt att även min Gamla mor nu får/kan vara med och leka!
Vi har varit på Öland och lämnat barn, lite tandagnissel från Saga (hennes första gång) men det har gått bra.
I totally agree with J, sleeping in would have been nice, but wait a minute, that´s what we had!

2008-02-20 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0