Snöstorm!

Bara för att det var så fint väder igår, så straffar vädergudarna oss med en liten snöstorm lagom till min prommis till skolan. Det är ju skönt att man har några vänner där uppe! Trist nog så stannade ju snön inte på marken, det blev regnslask direkt. Så klart!

Till alla som tycker att jag aldrig är stilla numera, det är jag inte heller. Inte nu, inte i den här stan. Det går bara inte. Det finns så mycket att se och upptäcka. Sen underlättar det också att jag bor mitt i smeten. Jag kan absolut vänja mig vid att ha nära till allt. Fast det är en sak som är bra med Manhattan, var du än bor så är det centralt och nära till allt.

Bara för att jag har varit så "aktiv" den senaste tiden så ska jag ta det lugnt ikväll. Lite plugg, lite tv och lite gitarr. Sen ska jag sova, sova, sova! Hur aktivt är det på en skala?

Kommentarer
Postat av: carin lindmanc

Här är en som inte heller kan ta det lugnt och gå och sova som man ska, kunde inte gå in och kolla din blogg innan jag går och lägger mig. Jag tycker personligen inte att du ska ta det lugnt "varför" du är ung och livet leker eller hur?
Gör allt du kan och även plugga för det fixar du innan du skaffar familj och allt det där du vet. Jag säger bara det go fore it girl, sedan har du något att berätta för dina barn eler hur? Tycker att du gör det bra. Kul att det gick bra på tentan glömde att säga det sist.
kram från faster

2008-02-05 @ 01:32:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0