Red-carpet Fashion!

Oscarsgalan gick igår av stapeln. Den 80:e i raden. Jag, och många med mig, kunder inte riktigt hålla mig borta. Sa for att folja det forra inlagget sa kommer har en lite uppdatering. Jag såg en tydlig trend bland damernas kreationer. Det var mörka färger som svart, lila, blått och rött som dominerade. De som kom i ljusa fäger hade valt vitt och/eller silver. Det var skira tyger med en tight core och puffiga, a-linje firmade kjolar. En annan klar trend var också axelbandslöst och den assymetriska ena-axeln- klääningen. 

Här är några av mina favoriter:

 Katherine Heigl i knallrod kreation fran Escada!    Renee Zellweger i Klanning fran Carolina Herrera





Vackra Marion Cotilliard som aven vann priset for basta kvinnliga huvudrolls innehavare for sin tollkning av Edith Piaf i La vie en Rose.

Gravid skadis #1 Cate Blanchett i en vacker lila gown fran Dries van Noten.  

Gravid skadis #2 Jessica Alba, aven hon i lila dress. Denna fran Marchesa.

Kanske vackrast av dem alla! Cameron Diaz i den finaste klanningen fran John Galliano for Dior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0