Nu...

har bägaren nog runnit över. Vi har snöstorm! Japp, ni läste rätt, snöstorm var det. Vad har hänt? frågar jag mig. Vart kom det ifrån? Skulle bara springa en snabbis till Bloomingdales, men nej, nu åker tjockjackan på. No offense, tjockjacka, du är varm och gosig att ha på sig men det blir så varmt när man kommer in.

Min snabbistitt igår utvecklade sig snabbt till en långtitt. En shoppingrunda skulle man kunna säga. Och vilka fynd jag gjorde sen. Jag vet att ni vill se bilder, men mina vänner har lånat min kamera så ni får vänta lite till. Men jag kan avslöja att det är bra grejor. Sånt som vi tjejer bara måste unna oss ibland. Bra-att-ha-saker som mamma skulle ha sagt.

Nu bär det av till skolan i min tjockjacka. Måste ändå erkänna att det är ett kärt gammalt återseende. Den är allt bra go!

Väder hemma?

Kommentarer
Postat av: carin lindmanc

Hej Josse, här är det bara regnigt och blåsigt man undrar hur länge man ska leva i detta mörker, man vill ju ha lite sol eller hur. Jag skulle ge vad som helst för lite snö så det bklev lite ljusare. ´Det är jätteroligt att du roar dig och har roligt mens du kan, du har ju lätt för att läsa förstår jag så fortsätt att ha kul. Ibland är man lite avundsjuk faktiskt. Go fore it.
kram från din enda faster

2008-02-11 @ 14:42:10
Postat av: Liza

Här är det super väder! Verkligen vår känslor, marken är torr och solen skiner..

2008-02-11 @ 15:02:53
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, man kan ju undra var Carin bor eftersom vi faktiskt på Lidingö haft jättefint väder idag, sol och ganska vindstilla. Inte kan det väl skilja så mycket på nora och södra delen? Nog för att det har varit regnigt och blåsigt en hel del i vinter men nu börjar många av oss få vårkänslor...i alla fall fåglarna! Christopher har kommit hem och "gästspelar" en månad innan han far igen på sitt stora äventyr. Resan till Egypten gav honom det han ville ha...många dyk, sol och värme...så han är nöjd!
Kram

2008-02-11 @ 20:44:56
Postat av: kusse malin

hepp på er alla!
Vill börja med att gratta mumin på hennes stora dag. GRATTIS! ja, jag undrar nog också vart min mamma bor, för det har varit en riktig vår dag idag. men det kanske skiljer sig lite på öfre och nedre larsberg. =)

Min lille josse, du måste få lite motstånd ibland, allt kan inte vara lätt. men hjärtat jag tror att om du bara går in för det ordentligt och inte tror att du ska bli gitarrist på en gång så kommer det att gå bra. Vår helg har varit bra, Thea ville bjuda faster, farbror, ina och ronja på middag i lördags, så det blev lite fest, men hon var glad.
Måste också berätta att Elias äe inne på sin tredje tand och den fjärde kommer antagligen närsomhelst. han är väldigt gnällig. (som killar kan vara) *ler*
Saknar dig massor, men kom inte hem =)

kram

2008-02-11 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0