Mysterium!

Ni har väl hört att man kan avgöra en persons inre välmående genom att titta på dennes naglar. Japp, det är precis vad jag har hört. Och just nu är fina naglar så fina som de kan bli. De är välvårdade, välfilade, snygga och precis lagom långa. Perfekta helt enkelt! So what? tänker ni kanske. Men nu dras jag mellan att hålla naglarna så här bra så länge jag kan eller fila ner dem så att jag bättre kan spela gitarr. Jag vill ju att Brian ska se att jag offrar mig för musiken. Samtidigt så är det inte varje dag mina naglar är så här fina. Ahhh jag vet inte vad jag ska göra. Såklart att de små rackarna väljer sin prime-time just precis när jag som bäst håller på att lära mig spela gitarr. Det är ett av livets mysterier.

Nu ska jag iväg och klippa mig. Det pirrar i magen.
Före och efter bilder kommer ikväll. 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0