Marc artiklar...

Jag var på Marc Jacobs butiken tidigare idag. Jag skulle ner dit för att handla en sjal till kusin L, vilket jag gjord. Fast det blev en till mig också. Kolla den här länken om ni vill se hur den ser ut samt läsa lite historia bakom den. Jag tänker dock inte avslöja vem bloggen tillhör...

Jag inhandlade även ett armband, nyckelringar, en special designad självlysande kondom och några hemliga presenter. Ni kommer att få se bilder på allt så småning om.

Nu, en lång dusch efter en tung joggingtur och sen en stor skål glass i soffan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Göran

Hi there!
Jossan, vad e´ det för sätt, först ut och jogga och sedan äta glass!? Nu kommer du att säga något i stil med att det är "nyttig" fettfri glass eller nått, men himma i gamla Svedala har forskare slagit larm om att denna metod fungerar, INTE!! Forskarna tror att det är just de tillsatser och borttagandet av de naturliga fettet i mat, godis, läsk mm. som gör att kroppen faktiskt tar mer skada än att äta det dj-kla fettet från första början!? Hur det förhåller sig på riktigt är jag inte mannen att svara på, men vad jag tror på vet du säkert redan!?
Nu ska vi äta frulle och sedan bege oss till Kastrup för vidare transport till Prag och det ska bli underbart!
Sweet dreams!

2008-02-21 @ 07:42:04
Postat av: Liza

J, jag tycket att det är helt rätt, jogga och sen glass.. haha :D

God Morgon!

2008-02-21 @ 08:09:19
URL: http://entvatankar.blogg.se
Postat av: Rickard

Varför inte bara glass rakt av utan å jogga?

2008-02-21 @ 12:30:49
Postat av: Jossan

Har blir det ingen fet fri glass inte. Ska det vara sa ska det vara. Man lever ju bara en gang, sa man ska passa pa att njuta :)
och gott var det!

2008-02-21 @ 14:37:25
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0