Jazzclub!

Att plugga i USA är inte billigt. Att plugga på Berkeley College är definitivt inte billigt men det har sina fördelar, tro det eller ej. Eftersom skolan tjänar så mycket pengar på sina elever så har det ju också mycket pengar att lägga på sina elever.

Vi har väldigt bra datasalar, väldigt bra bibliotek där man kan låna laptops och filmer helt gratis, men det bästa är att vi har studentaktiviteter hela tiden. Nästan varje dag faktiskt. Är det inte fieldtrips eller filmkvällar så är det tema luncher eller utställningar.

Ikväll ska jag iväg till en jazzclub i Lincoln Center. Vi internationella studenter blir mycket väl omhändertagna. Japp det stämmer, kvällen är bara för oss internationella studenter. Kul va? Och mat, dryck och show är gratis. Japp allt får vi njuta av free of charge om vi bara visar upp våra id:n. Något kul ska man väl få ha när man betalar hejdrans massa pengar.

Sen kanske vi fortsätter kvällen på Upper West side, vi tar den som den kommer!


Kommentarer
Postat av: Liza

Inte illa pinkat!

Jag funderar på skorna, du kan va ta dig dit och kolla in dom och se vad dom kostar och jaa du vet inside information ;)
Och rapportera tillbaka till mig..

Ha det så kul idag eller ikväll eller båda och..

Pusss

2008-02-22 @ 11:48:58
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0