Inneväder!

image91

Ojoj va trevligt det var igår. Jazzclub är något jag kommer att engagera mig mer i. Fantastisk band, underbar utsikt över Manhattan och stilig lokal. Dizzy's jazzclub i Time Warner byggnaden blev alltså stopp nummer ett. Time Warner byggnaden ligger precis vid Columbus Circle (central park west) och fyller mer än en jazzclub. Här finns restauranter, gallerier och lyxlägenheter. Jag råkar veta (från säkra källor) at Jay C och Beyoné har en våning där. Inte illa!

Sedan struttade vi ner till Hudson, ett ställe där man verkigen kan dansa och släppa loss. Schysst lokal med galen inredning. Jag älskar New York för deras förmåga att gå fullt ut.

Idag har vi fått inneväder, vilket betyder att det är fullt tillåtet att stanna inne. Hela dagen, och det är precis vad jag tänker göra. Här blir det ingen prommis i snöstormen. Istället blir det en kopp te framför show- filmen Dreamgirls

Snart är det helg. Hur spenderar ni den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0