Gitarrlektion!

The Oden var en trevlig restaurant. Universums godaste ravioli men personalen var lite New York snorkig. Plus och minus till det stället.

Nu ska jag springa ut till Bloomingdales och Sephora för en snabbis titt. Måste skynda mig innan de stänger.

Ikväll ska jag har en lång gitarrlektion med Mr Brian. Han säger att man måste öva för att bli bättre, vilket jag inte riktigt köper. Det räcker väl att man tittar på gitarren varje dag? han ställer sådanna krav på mig, den mannen! Men tur är väl det, så att det blir lite fart på mig.

Ska se om jag orkar ta mig ut på en joggingurnda senare. Kan mycket väl bli en slappkväll i soffan istället. Den som lever får se.

Kram på er!

P.S Skype måste vara världens bästa uppfinning!

Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

Hej! Konstaterar att det varit glest mellan kommentarerna på dina bloggar på sista tiden! Beror det på helgdagarna? Marianne & jag kom hem i e.m. från same-marknaden i Jokkmokk. Alex skjutsade oss till och hämtade oss från Arlanda. Vi har haft en fullkomligt underbar upplevelse i same-land med c:a -10 grader, 80 cm. snö och mycket sol. Normalt för årstiden är c:a -30 grader, i kallaste laget för oss 08-or. Att få se alla dessa vackra kläder och möta så vänliga människor gör en lyrisk. Marknaden, som firar 403 år i år, är världens äldsta och största i sitt slag. Den är trots allt överblickbar. Där erbjuds förutom själva marknaden attraktioner som ren-race, hundspann och helikopterflygning över marknadsområdet. Tack vare gamla, goda vänner i trakten har vi bott bra och blivit förstklassigt guidade under vår vistelse. Nästa vinter planerar vi att besöka "Ishotellet" i Jokkasjärvi. "He/she who lives will see". Beträffande dina gitarr-lektioner: Här ställs möjligen ditt fotografiska minne på sin spets. Kanske får du bjuda till litet extra om du inte utöver alla andra gåvor också är super-musikalisk! Många kramar från Marianne & Kjell

2008-02-10 @ 23:10:25
Postat av: Jessica

haha du är rolig du :D det ska inte vara lätt att bli en guitar hero...

2008-02-10 @ 23:35:36
Postat av: Anonym

Vad är skype?
i´m sooo wondering!
kan du kolla på svensk tv där?
annars måste du stå ut med
den där snubben dr.phil hela dagarna!!!
stackars dig du har mitt medlidande! det borde vara lag på att inte kolla på det!!!
vi ska träffa hunden imorgon den får inte du träffa på ett bra tag(hahahahaha)!!! har ni lov nu eller??? och har du msn? då ska du skicka den till typ pappas email: [email protected]
för min har strulat lite jag ska nog skaffa ny jag återkommer! hur pallar du gå på college? jag pallar nästan inte skolan!!! och vilket amerikanskt tv program gillar du mest? om det är dr.phil är vi inte släkt!!! det är på tv4 plus heeeela tiden = boooooooring!!! hur länge har du spelat gitarr? jag har typ spelat snart 8månader kanske och el-bas och det är el-gitarr... spelar du el eller vanlig gitarr?
jajajajaja! see ya from Jake
PS: i am a very anonym person.DS

2008-02-15 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0