Energiknippe!

Idag har varit en fin dag. Mycket sol och krisp i luften. Härligt och perfekt för en joggingrunda. Upp till Guggenheim museet, som förövrigt håller på att renoveras, och tillbaka. Nu är jag slut som en strut. Har precis tryggt i mig lite valnötter och grapejuice för att få lite energi till kroppen. Knoppen är däremot redan proppad med energi, jag är så exalterad över att träffa mina vänner snart.

På tal om det, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Ikväll blir det fest på Retreat. Vi tjejer ska fira att vi är singlar! Kan inte gå fel!

Hur var er kärleksdag? Fick ni extra mycket kärlek?

kram

Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

"Love is in the air". Hoppas du får en fin tid med dina svenska vänner på besök. Kramar

2008-02-14 @ 23:40:47
Postat av: Anonym

hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

2008-02-14 @ 23:55:22
Postat av: Liza

din hurtbulle. Själv ska jag ta mig ut i solskentet och den krispiga luften med solglajjor och ipod och ta en skogs promenad eller så blir det på gatorna..så jag inte hamnar i skugga pga träden. Ikväll blir det fredags partaj. Pussssaa!

2008-02-15 @ 12:54:27
URL: http://scintilla.blogg.se/
Postat av: Göran

Hos oss är det lite mer åt det solmogna-tomater hållet, dvs. riktigt varm och en arom med antydan om en lite chokladstänkt, varm vaniljsmoothie!
Håller med Liza, hurtbulle!
Själv ska jag straxt hem och fira SPORTLOV!!!!!
Kanske tränar jag i em. annars i morgonbitti!, jo då, gubben har kört tre pass per vecka sedan början av januari!!! Det trodde ni inte va!?
(Du Jossan, är det okay att skriva några rader till?) Tack så mycket, du e´snäll du!
Som svar på "att det kan inte gå fel", så vill jag bara höja ett varningens finger!!! En vanlig sketen lördag för många år sedan var en kille på väg till sitt extrajobb på DN, inget kunde gå fel!!!??? Nu sitter denna kille/gubbe med fru, tre barn, familjebil, hus och snart även hund (igen!), så var försiktig med vad du säger unga fröken Woll!
Med fel menar jag förstås att det blev totalt fel för Lotta, själv hade jag en dj-la tur som träffade henne!!!
Är farsgubben inne och schabbar nått? Det var ganska länge sedan jag pratade med honom, så det är väl dax att pingla gubben!?
Ha det nu riktigt underbart i helgen och njut av livet!
Kram från solkusten!
"Professor" Woll

2008-02-15 @ 14:20:37
Postat av: mormor

hej lilla festprissa

Hej lilla festprissa?

Nu måste även jag ge mig in och kommentera:
håret är inget att säga något om, har alltid varit vackert. Det bästa med att du har klippt dig är att du fått bort håret från ansiktet så att man kan se din vackra ögon (det har jag aldrig sagt till dig förrut eller)?

Hoppas du får det trevligt med dina gäster. Skriv och berätta och så bilder förståss. Att läsa din blogg är det ända rolig som händer mig just nu.

Kramar

2008-02-15 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0