Det ultimata priset!

Inom mig bor det en liten dröm. Den drömmen är att en dag få bli världskänd, framgångsrik skådespelerska. Jag skulle kunna stanna efter världskänd och framgågnsrik, men det här handlar om film, så det hade inte blivit kul.
Klassen tog en tripp till Times Square och gick till Academy Award center där man får, hör och häpna, känna på en riktig Oscar statyett. Så coolt!

Klart att jag tog tillfället i akt och poserade lite extra. Om det hade varit tillåtet så hade jag fyrat av ett litet tacktal också.

Titta och njut. En dag kanske det sker på riktigt!

image88

image89

Klänning: Marc by Marc Jacobs
Jacka: H&M
Halsduk: Gåva från mamma
Skor: Z.O.O.M
Kofta: Theory

Kommentarer
Postat av: Liza

Ååh vilken dröm.. är det bara du och jag som är sådär lite halv töntiga och drömmer om sånt.. neej förmodligen inte..eller? haha i alla fall så passar du perfekt där uppe. Önskar nästan(eller såklart ja önskar det, inte bara nästan) att jag va där och då har du nog fått klämt fram ett tack tal och jag hade kännt mig hedrad(eftersom du såklart hade tacka mig bland de första) och applåderat och kanske fällt en tår..
hmm.. nu svävade tankarna i väg lite väl kanske.. =P

Slängkyss!

2008-02-20 @ 22:12:57
URL: http://entvatankar.blogg.se
Postat av: Göran

Vem drömmer inte om att bli känd på ett eller annat sätt!?
Frågan är vad du hade sagt och om det är så att du har lite tankar och ideér på vad du tänker säga den dag det beger sig!? Att öva, tänka på eller bara fantisera om vad man skulle säga kan vara inspirerande nog, eller hur?
Jag har en känsla av att någon/några i denna familj skulle vilja besöka stället och få möjlighet att känna på en statyett!?
Vi hörs om ett par dagar!
Kramar från farbror G
När är det din far (med följe) kommer över?

2008-02-20 @ 23:05:41
Postat av: carin lindman

Hej, nu har jag vaknat till liv. Du ser ju riktigt världsvan ut med statyetten i handen kanske kan bli verklighet eller hur? Vem har inte drömmt om att bli stjärna det har i alla fall jag men den drömmen slog man ur hågen ganska snart. Hur går det förresten med gitarren. Visst är det kul att Farmor är med i spelet. Visste du att Malin har börjat jobba extra på Willy´s kul va!
puss och kram från din enda Faster

2008-02-20 @ 23:22:11
Postat av: Marianne & Kjell

Kristallklart att du kommer att få en Oscar en vacker dag. No doubt. Kan vi räkna med ett omnämnande då?? Kramar

2008-02-20 @ 23:40:38
Postat av: Jessica

måste säga att du klär otroligt bra som oscar vinnare
vad stolt jag blir! :D
puss

2008-02-24 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0