Bra, samre, samst!

Idag ar det 16 grader. Varmt och fuktigt ar vad det ar. Men jag klagar inte. Nope, nein, nicht. Inte jag inte. Det ar skont att man inte behover frysa pa vag till skolan, speciellt inte av att halla hart i paraplyet. For ar det inte typiskt att det ska sporegna den dagen det faktiskt ar lite varmt? Jag menar, vad ar poangen med det? Sen har jag massa att plugga ocksa och jag ar seg. Bra, samre, samst!

Men om det ar nagot jag ar bra pa sa ar det att halla humoret hogt och paraplyet hogre. Det ar bara att bita i det sura applet och kliva utanfor dorren. Avven om det tar emot. 

Hall ogonen oppna for en text jag kommer att posta har pa bloggen lite senare idag. Det ar en text till en sang som Brian och hans van har gjort. Vi/han/de vill ha massor av kommentarer, sa passa pa att skriva av er!

Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Liza

Gör det! Den är grym, brykar ha på den i bakgruden när jag städar eller något haha.. :D

2008-02-06 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0