Balthazar!

Gårdagskvällen spenderade på innestället nummer ett, Balthazar, vilket är en fransk bistro restaurant. Trevligt ställe och väldigt god mat. Och för er som undrar, inte jätte dyrt heller. Låg nära deras hotell så vi tog en för-öl på hotellrummet innan vi knatade ner.

image85

image86

image87


Idag blir det mer turistande. Själv tog jag en sovmorgon men jag vet att vännerna redan har plöjt igenom Lower Manhattan. Får se vad dagen bjuder på... Det är trots allt riktgit fint väder... 

Vad gör ni i helgen?


Kommentarer
Postat av: Göran

Wow! Betänk vilken skillnad på saker och saker!
Jossan flanerar längs gatorna i NY och besöker platser där framstående människor gått, stått och dött!
Vi har varit i en liten, jag menar liten by i norra Skåne, där den förnämsta "levande" som någonsion satt sin fot där var Mona Bengtssons hängbukssvin och den rackarn dog för tio år sedan!
Däremot var valparna, till stycket sju, helt ljuvliga!!! Vi är inte helt säkra på vilken som kommer bli vår om tre veckor, men alla var så in i norden söta så att det är av mindre betydelse!
I morgon ska Jakob och jag till Helsingborg för ett försök att ta sig in i tävlingen "Talang"! Alltså inte jag, utan Jakob och han, med hjälp av David Poulter och Bad day!?
Ha de´

2008-02-16 @ 22:22:36
Postat av: mumin

...my dear professor..it's Daniel Powter that sings that inncredible song..bad day...hey, why not spela in Jacob singing it..so we all can hear..up here in the North, it's Amanda that is the singing talent, and knows just about all todays hit songs by heart..and has even performed in front of audiences a few times..AND guess what..we still don't know what kind of puppy you are talking about..so please...

2008-02-16 @ 23:48:19
Postat av: göran

Hi!
Still beating the new guy on the block!
You know who I meen!
I´ll try to get him on a film?
It´s a Dvärg Schnauzer!
Bye

2008-02-17 @ 09:34:27
Postat av: Liza

F*n va snygg du är! Marc klänningen(?) passar dig perfekt.
Pusss

2008-02-17 @ 12:11:00
Postat av: Liza

ps. Håret är verkligen jätte snyggt, du passar jätte bra i den längden.
puss

2008-02-17 @ 12:12:03
Postat av: Rille

Tjena kusse,
Har inte vågat skriva på ett tag, jag kanske skriver för olämpligt för vissa.
anyway

Har precis kommit hem efter en dag på Romme berget med en parrallell slalomkompis:) som jag åker skidor med när jag kan. Julia hade åkt på feber förra lördagen så jag har varit hemma med sjukt barn hela veckan.
Sen så byter jag jobb igen, 3 mars blir jag istället fastighetsskötare på Stockholm parkering. Jag trivs förvisso på jobbet jag har nu men det lät mycket roligare med det nya.
Vi höres å båda brudarna här hemma hälsar så gott.

Ha det bäst flodhäst.

2008-02-17 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0