+-

Nu svettas jag. Jag har precis tänt alla ljus i hela lägneheten. Vart enda en brinner stillsammt. Jag har en mage full med mat och en kopp te i handen. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen och titta på "Remember the Titans". Det är en varm film som passar bra ikväll.

Imorgon kommer mina vänner hemifrån. Mina föredetta arbetskollegor och vänner från Rival. Det är jag glad för!

Nu ska jag stänga ner och krypa upp i soffan och jag avslutar dagen med att säga:

När Gud stänger en dörr så öppnar han en annan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: carin lindman

Gud finns det vet du va!
Och så länge han stänger en dörr och öppnar en annan så lever vi faktiskt.
Jag önskar dig en riktigt god natt.
faster

2008-02-14 @ 01:58:35
Postat av: Eva-Maria Hedin

Här får du en underbaring från mig (Peters syster)

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"

2008-02-14 @ 08:24:55
Postat av: Jossan

Ja, den var jätte fin. Den ska jag verligen lägga på minnet. TAck!
Och tack för alla fina kommentarer!

2008-02-14 @ 13:43:23
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0