Tisdag!

Nåja, det är nog mer onsdag för er om så än natt. Här är det i alla fall tisdag några timmar till och dem kommer att spenderas med näsan i böckerna. Har ett slutprov kvar imorgon (bockade av 3 idag) och sen är det över. Finito! För det här året i alla fall. Kom på idag när jag satt och jobbade att jag faktiskt har bott här i ett år nu och gått i skolan oavbrutet. Inte konstigt om man är lite skoltrött. Ser i och för sig fram emot nästa termin och klasserna jag ska läsa då. Det kommer att bli bra.

Jag har nog egentligen inget mer att säga just nu än grattis på dan före dan före dan före dan före dan före dan för dan för dan före doppare dagen!!! Nu är det nära mina vänner!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Josse

Här är det fortfarande mörkt, trots att det har ljusnat ( jo det går visst i alla fall i SVerige så här års)I kväll ska jag o LÅ gå på Berns, tillsammans med andra medelålders kvinnor o män, och se Eldkvarn. Ska bli kul...men måste det börja så sent kl 22.00......

Kram vi längtar efter dig

K

2008-12-17 @ 09:33:35
Postat av: Göran

Man undrar ju lite hur det har gått, även om det för det mesta brukar gå hyfsat...

Tänk så nära det är nu!!??? Nu är det onsdag eftermiddag och jag har precis kommit hem efter att ha hämtat tjejer på vägen och det är endast EN SKOLDAG KVAR!!!! På fredag är det nämligen bara avslutningsfika och lite sånt joller!!

Det är nästan så att man vill gråta lite, glädjetårar alltså!!

Kerstin, vad du gnäller!!! Tänk vad avundsjuk jag blir att ni ska få gå och bekanta er med Eldkvarn!!!

Ni får ju betänka att Plura och boysen har längre startsträcka än i unga dar...

Hejs svejs!

Favvo farbror´n!

2008-12-17 @ 16:27:55
Postat av: syster yster

Håller med Göra, Kerstin vad du gnäller spelar roll om det börjar 22.00 det är väl kul att gå ut eller går ni ut hela tiden ha,ha, förresten tack för dom två fin halsband du gjort till mig jag använder dom så mycket jag kan faktiskt och drt är ju bra att dom är i guldfärg.

Josse du är så duktig tycker jag och jag fattar inte att du har varit där ett helt år snart helt otroligt eller hur.

Jag hoppas att vi kommer att ses något innan du åker tillbaka igen.

Vi ses snart

kram din enda faster

2008-12-18 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0