On my way!!!

Nu är jag nästan på väg. Blir upphämtad av en vän i en taxi vid 2 som ska sällskapa ut till flygplatsen. Shit det är typ bara 3 timmar kvar och sen är jag på väg på riktigt. Nu håller jag mest på att packa och organisera, och det går riktigt bra. Tror till och med att jag börjar bli färdig. Och jag måste ha gått och blivit vuxen på senaste tiden för jag har faktiskt lyckats "packa lätt". För er kanske det inte är lätt, men för mig är det här en stor grej. Lite som när människan tog sitt första steg på ¨månen...



Konserten igår var hur bra som helst. Ett huvudnummer av ett band som heter The Energy och innan en massa förband som blivit upplockade från MySpace. Vi hade sten bra läktarplaster och diggade med till allt.







Ses snart i Svea rike.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Göran

Jag tycker du är jätteduktig!!!

Jag vet hur svårt in tjejer har att packa "lätt"

Vi män vi som stuvar bilen, vi é duktiga på att packa lätt!!!?

Vad behöver man mer än ett par kallingar, byxor och en tröja!? Kanske tandborste???

Ses snart!!

Vi åker om två timmar!!

Favvo farbror´n!!

2008-12-20 @ 07:20:51
Postat av: Göran

Ett gott slut och ett härligt gott nytt år på dig!!!

Hoppas du mår bättre och att ingen annan blivit sjuk!!?

Hälsa alla ett gott nytt år och att det hade varit roligt att träffa båda Morsan och Peter m.fl.

Jaja, en annan gång!!

2008-12-31 @ 11:29:19
Postat av: mumin

....just wanted to say..welcome back home to NY...

it was soo soo nice to see you, short as it was, and also to say you and your new jacket are going to knock all of NY on it's ass...wow...

Much Love.

2009-01-05 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0