Julkalender!



Ar
det inte 1:a december idag? Jag vet inte hur era kalendrar ser ut dar hemma men har ar det minsan forsta dagen pa den sista manaden. Maste dock saga att jag ar lite besviken pa er dar hemma som inte har rapporterat om den har sasongens forsta julkalenderavsnitt. Vad heter den? Vad handlar den om? Vilka skadespelar?

Jag har gjort lite reseach och marker att julkalendrar inte ar sa vanligt har. Inte ens en enda, ynka chokladkalender kan jag springa pa. Vad ska jag nu ta mig till? Ni far helt enkelt spara en till mig sa kan jag stoppa i mig alla bitar pa en gang. Det funkar ocksa.

Inget nytt hander annars. Skola, plugg och traning star pa schemat idag. Efter onsdag sa lugnar det forhoppningsvis ner sig lite och jag kan gora nagot annat an bara plugga under helgen. Ska se om jag kan hinna shoppa lite at folk dar hemma. Onskelistan borjar bli lang!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Sänder en liten Kall o "vintrig" hälsning från Härliga Härjedalen..

Jag o Terje befinner oss just nu i Funäsdalen och här är det ganska mkt snö, idag har det "bara" varit 15 minus.....



Sista timmen var vi Ensamma i HELA backen... jätte trist :-)))



Hoppas ni alla mår bra.. Vi mår "hyffsat" efter pilsner o bastu :-)))



Nu skall vi Ladda för morgondagens race i backen.. (läs.. sova i varsit hörn i soffan) Hi hi



Ha det bra alla



Kramar från oss

Thomas o Terje

2008-12-01 @ 19:01:30
Postat av: Liza

Åh, funäsdalen..härligt. Jag blir lite avis.. Här är det runt 3-5 plus grader.. Vilken julstämning va?!





Love



2008-12-01 @ 20:02:08
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: kusse malin

Hej gumman! sorry att jag inte tänkte på att skicka en kalender till dig! Julkalendern i år är lite samma som vanligt........tråkig!!!!!!

För så var det riktigt bra. jag säljer nästan alla gamla julkalendrar som har visats. Tror teskedsgumman är den äldsta. Men men detta år så är det en kille som skriver den bästa önskelistan någonsin. Men istället för att skicka listan så sänder han i väg inköpslistan, så nu är han rädd för att få mjölk och smör i julklapp. Thea verkar tycka att första avsnittet var bra, får vell se hur resten blir.



Längtar efter att få se dig.

Kramar i massor

2008-12-01 @ 21:13:16
Postat av: Liza

På tal om julkalender. Mysteriet på greveholm är en utav det bästa.. och självklart Sunes jul. De kanske är det man ska titta på för att få lite julstämmning i kroppen..





Love

2008-12-01 @ 21:44:25
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0