Finito!

Äntligen färdig! Klar med skolan för den här terminen och har bara ett 17 dagar långt lov framför mig! Någon ville veta hur det har gått för mig och jag kan med glädje meddela att det har gått riktigt bra. Talar inte i betyg men jag är väldigt nöjd!

Efter sista provet begav jag mig ut på stan för lite shopping. Stötte på ett par skor som fick följa med mig hem. Lite som en belöning för en toppen termin, men jag ska ut på stan igen imorgon så vem vet, jag kanske hittar ännu fler saker som belönar mig. Har i alla fall shoppat massa julklappar och börjar faktiskt bli klar med det. Har nog aldrig varit klar med så här mycket tid kvar till jul. En hel vecka idag! Imponerande va?

Ska ut på middag med Patrik och Nicklas snart och har precis satt på mig mina nya skor. De kanske även bärs imorgon på konterten jag ska på. Beror såklart på vad jag ska ha på mig! Nu ropar P att vi ska gå. 

XoXo 


Mina nya darlings


Dagens julklappsskörd! Inte illa va? Synd bara att inget är till mig :)

Kommentarer
Postat av: Favvo farbror´n

Du El Diva, nu blir jag lite orolig!! Jag kan inte se någon påse med golflogga!!!???

Ahhh, du hade redan köpt min och pappas golfjulklappar!!! Phoo, jag blev lite orolig där ett tag!!

Det var jag som undrade och nu vet jag, om proven alltså!!



En annan sak, din far lär (om det blir någon träning!?) springa åttor runt mig och inget annat!!



Kram!

Göran

2008-12-18 @ 10:13:30
Postat av: Kerstin

Konserten var så klart, så bra som förväntat...att få stå längst fram vid scen är bäst...

Jag höll mig vaken fram till kl 22.00 bla med hjälp av julshopping på stan...puh.

Carin, roligt att du tycker om mina alster, tur att jag kan sälja lite eftersom det är både roligt o avkopplande att göra dem.

God jul till alla "Wollare" med familjer från Fam Stenholm.

2008-12-18 @ 17:14:38
Postat av: mormor

Du Josse, vilka snygga skor de passar säkert till allting. Ibland är det bra att inte vara allt för lång för då kan man ju ha hur höga klackar som helst. Hoppas få se dem i Jul.

Vilka fina paket och påsar skulle räcka med att få en sådan i julklapp (inte så viktig vad de innehåller). Om det inte är en SOL förståss.

"Välkommen hem" det kommer nog att bli ganska svettigt för dig 17 dagar är inte så lång tid.

Det känns bra att höra att du tycker det skall bli roligt att börja en ny termin.

Att det gått bar för dig på dina prov och att du själv känner dig nöjd är toppen.

Vad är det för en konsert du skall gå på berätta när vi träffas

Vi ses snart

Kram!

Mormor

2008-12-18 @ 17:29:48
Postat av: mumin

...hi hi hi...can't wait to see El Professore and your father in Victoria Secrets stuff...a sight for sore eyes for sure...and the best comedy material...

...see ya soon allagoon...in a while crocodile.....

Tjing.

2008-12-18 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0