Don't think twice, it's alright!

Skulle till Upper West Side idag. Det blev inget. Blev kvar på jobbet längre än beräknat och sen var det jätte kallt ute. Kändes inte jätte kul att knalla runt i en mysig stadsdel och frysa. Då blir man bara grinig och vill hem. Ska gå upp i bra tid imorgon  istället, klä på mig varmt och vässa kameran. Packar boken, solglajjorna och ipoden och sen blir det stadsvandring och cafe-mys.

Här får ni lite bilder från gårdagen och skyltförnstret på Saks fifth Avenue. Temat i år är Swarowski kristaller och glitter.


Louis Vuitton


Chanel


Mer Chanel


Swarovskis egna...





Ännu mer Chanel


Och ännu mer Swarovski kristaller


It's all bling baby!














Min favorit!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka härliga bilder, varför kan inte Stockholm slå på stort och smycka ut sig i december. Är vi en storstad eller? till och med Göteborg är bättre än oss (hemskt att säga men....) för det har ju Liseberg som slår på stort varje år.

Kram, snart står du på en trapp i Sverige

2008-12-06 @ 10:40:20
Postat av: Göran

Du Kerstin, ledsen att behöva säga detta, men även vårt Malmö är bättre på utsmyckning och glitter än den kungliga hufvudstaden!!

Chip!!

Sa jag att jag och Smillan var på golfbanan i morse!!??

Favvo farbror´n!

2008-12-06 @ 11:01:42
Postat av: El Diva!

Ni har rätt, Stockholm ligger inte direkt i täten när det gäller sånt. Men om vi introducerar bestämmarna i Stockholm för min blogg så kanske de får lite inspiration :D

2008-12-06 @ 21:57:42
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Göran

That´s a good idea, you do that girl!!!

I don´t really care if they do or not, because I dont live there!!

I´m setting my own lighting in my backyard today, hopefully!!? We have other things to do as well...



Bye!

2008-12-07 @ 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0