Counting down...

Gårdagskvällen var jätte trevlig. Middag med P och N på restauranten Vertigo och sedan drinkar på martinibaren Cibar på Irving Place/Gramercy Park. Mycket trevlig avslutning på den här terminen + en härligt god-jul/gott nytt år firning. Ska även ut ikväll och svänga de lurviga. Är bjuden på konstert på Gramercy Theater.

Idag är annars en lugn dag. Tvättar, städar, skriver packlistor, samt försöker äta upp all mat som inte ska lämnas kvar över jul. Det är dock inte så kul som det låter eftersom jag faktiskt inte har någon mat hemma och vill inte köpa på mig något som jag inte kan avsluta. Men i teorin skulle hela iden kunnat vara ganska "tummen upp". Jag ska dock spara mig tills jag kommer hem. Jag ska bara äta och äta, typ allt jag kommer åt... godis, mat, ja lite allt! :) Vissa ska vila upp sig på jul --> jag ska äta!!! Haha

Imorgon vid den här tiden borde jag vara ute på flygplatsen och börja checka in bagage. Känner jätte många som ska åka med samma plan så väntan på flygplatsen borde inte bli allt för tråkig. Nu väntar tvätt som ska vikas och packas.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Göran

Vi räknar nu timmarna!!

I Sverige är det nu fredag och klockan är 06.15

således har jag sex och en halv timme kvar till lov!!!

2008-12-19 @ 06:14:45
Postat av: Brollan

Räknar timmarna, en annan får vackert "slita" Full dag, konsulterna som jobbar hos mig är magsjuka så jag får ensam ta hand om alla 2500 i byggnaden.!?

Hoppas att det är många som redan gått på ledighet...



Hur blir det kommer ni upp på lördag eller????



Se Dock till att köra försiktigt, för det är tyvärr alldeles För många idioter på vägarna.



//T

2008-12-19 @ 08:06:36
Postat av: Favvo farbror´n

Va!!? Ska du och Terje ut och åka!!!??

NÄÄÄÄÄÄ, skojade bara!! Jag vet hur det är och man tackar för informationen, man kan inte tillräckligt många gånger tänka just så, dvs. att de flesta runt om en ÄR idioter!!!



JA, vi kommer, åker någon gång mellan nio och tio!!



Jag avundas dig INTE, dvs. med jobbet!!



Vi ses i morgon!!

Kramar på er alla glada lakejer!!

2008-12-19 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0